Ville det ikke være et fedt tiltag at på RSS på oc.dk? Jeg bruger et program der hedder samurize til at lave mit skrivebord som jeg vil have det, i samurize kan man så hente RSS ned fra de sider der har det. Som i kan se på disse billeder har jeg bfgeeks.dk og fdf.dk men jeg ville også gerne have oc.dk
Du kan godt hente noget af indholdet i samurize - søg på samurize i forum - da der har været flere tråde om det samme
forslag til den nye oc.dk side skulle godt nok have været inde til den 1. men det kan være at du kan nå det - send mail til Tomgun på tommy.kahr@stofanet.dk Mere info: http://www.hardware-test.dk/oc...
#1 jo da jeg var da med. Jeg kommer fra FDF Aars og hedder Kasper Neve. Det var mig der løb rundt med en stor rød pingvin og bankede folk oven i hovedet mens jeg skreg PIP/PÆP!!! :D:D:D
#2 Jeg ved skam godt hvordan jeg får samurize til at læse Rss ;)
#4 nu har jeg desvære ikke forstan på at sætte det op på serveren eller lave scripts, men hvis du kender en side hvor man kan lære en masse om rss, ville jeg blive meget glad for det.
(EDIT: Siden åbenbart under videreudvikelse, så forvent noget mere om et par dage/uger...) Hvis du søger i forumet, så for du mere info om hvordan man gør osv. ;)
#13 du gemmer din config. når du har gemt den starter du "client", den ligger samme sted som "config". Når den er startet vil der komme et nyt ikon på din proceslinje. højreklik på det og vælg "select config file" og vælg så din gemte config. Nu skulle din config gerne komme frem på skrivebordet.