#10 - Tak for rådet, det vil jeg huske.
#11 - Puha, det var mange spørgsmål, jeg prøver at svare på dem i rækkefølge:
1) Det checker jeg næste gang, jeg har den af.
2) Jeg har spændt den så hårdt fast, som jeg turde.
3) Okay, det vil jeg så.
4) Den opgivne tamperatur får jeg ved fuld hastighed, jeg tror nok det er knap 3000o/m. Hvis jeg bare lader computeren stå stille og roligt uden at røre den, kører den lige nu på 48 grader(DOG, med kabinetsiden pillet af). Men i går havde jeg den oppe på 61 da jeg spillede NFSU2 (med siden på).
5) Uha, jeg har målt temperaturerne med de to nævnte programmer, ved ikke helt, hvordan de gør det, men Speedfan opgiver ca. en grad levere end CPU-cool. De fortæller mig også, at min kabinettemperatur (computeren indeni) ligger et sted midt i 20'erne. Men min cpu kommer næsten op på de 60 grader selvom jeg HELT piller siden af kabinettet af..
Jeg har fundet ud af, at mit grafikkort bliver ret varmt (har før haft det oc'et 25% med en 8*8cm køler proppet på, men det er det ikke mere, og køleren har jeg pillet af.) Det er passivt kølet, og sidder lige under CPU'en, jo. Kunne det ikke være at det ville hjælpe at smide noget køling på det? - det tror jeg i hvert fald jeg prøver at fikse. (Det bliver specielt varmt på bagsiden.)
Ellers tak for svarene.