#72 egentlig så skulle vi diskutere det her over msn e.lign. har jeg fået afvide :) men lad nu det være.
og så forsvarer jeg mig:
Jeg KAN lave den chat, og gjorde det også... Vi fandt så ud af at chatten ikke fungerede på maskiner med samme IP, en åbenlyst fejl fra min side ;) <- ved ikke om det er det han tænker på? MEN det fik jeg rettet, og chatten er nærmest funktiondygtig lige iøjeblikket... så passer hat... ;) Synes egentlig det er halv træls at spytter sådan noget crap ud, så jeg kommer til at fremstå dårligt...
Det er 100% korrekt, at jeg brugte mere tid på det end jeg havde sagt jeg nok ville bruge (Altså vi lavede ikke aftale, om en senest dato)... Jeg regnede dog med, at det ligesom var MIG der gjorde ham en tjeneste, og ikke ham der gjorde mig en hhm...
Mener knoXi nævner længere oppe (eller så var det over MSN) at han bare kunne have downloadet en anden chat... Det prøvede vi faktisk også på i starten, hvorefter jeg giver ham det TILBUD om at lave den for 300, selvom jeg har brugt meget mere tid på det, end de 300 berettigere til hhm...
knoXi blokker mig så på et tidspunkt hvor jeg er blevet ret mopset, men senere unblokker han mig igen, og spørger om vi kan være venner.
Svarer noget i retningen af, "ja stik mig 150, eller lad mig lave chatten færdig", han svarer noget i retningen "bærer du nag"... hhm ja det vil jeg da sige jeg gør...
Han unblokkede mig sikkert fordi han havde brug for hjælp (har hjulpet ham nogle gange med små ting)...
Jeg gider ikke være venner med en der pisser på mig, og ikke kan gøre det godt igen... Jeg kan self. vælge at ligge det bag mig, og sige fuck 150 kr... MM det kunne jeg, men sagen er den, at jeg er da ligeglad med 150 kr (forholdsvis da ;)), men er nu mere det med, hhm ja, princippet i at jeg kommer til at bøde for noget han har gjort...
Jep, håber det var svar på dit SP...
Hvis andre har fået besked fra knoXi, eller svar fra ham, med dårligt om mig, så lad mig vide det, og giv mig en chance for at forsvarer mig....