Ny PSU + Nyt Kabinet.

Diverse d.  05. august. 2005, skrevet af Noxity
Vist: 155 gange.

Noxity
 
Overclocker
Tilføjet:
05-08-2005 01:39:35
Svar/Indlæg:
65/53
Hey, jeg har siddet det meste af aftenen og kigget på psu'er, og kabinetter, og jeg leder bare efter noget som er meget støjsvagt, noget man næsten ikke kan høre..
Ved 100% sikkert ikke om det er min PSU som larmer, det kan oxo være min CPU-køler, ved jeg faktisk ikke.. Det hele skal bare været støjsvagt :P

Kabinettet skifter jeg fordi det er vakkelvognet, og det larmer en del, som om at noget støder på.. Hvis i kender lyden af når en ventilator rammer noget, så det siger klunk klunk, og så forestil jer det i et hult rum, så har i mit kabinet :p
Lyden fra mit kabinet kan oxo være fra min PSU, hvis den altså støder på noget, så giver den måske genlyd i kabinettet, fordi den er op af, ved det ikke :p

Men mit nuværende system:

Bundkort - K8-800T

Grafik - Chipset ATI Radeon 9800 Pro

CPU Type - Athlon64 3400+

Harddisk - SATA (Seriel ATA) 250GB

Antal MB Ram - 1024 MB



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2005 03:12:14
Svar/Indlæg:
6899/119
en harddisk kan ofte lave en del støj i et kabinet. Det skyldes vibrationerne fra motoren, som så forplanter sig i ophænget og dermed kabinettet.

;)



Advanced
 
Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2005 03:18:10
Svar/Indlæg:
6899/119
...glemte da lige at komme med forslag :e

hvilket grafikkort har du?

anyway, så ser en Chill Innovation CP-510-A ud til at kunne klare det. Jeg lover dig den er lydløs. Har selv et eksemplar i min pluter.

Mht. kabinet er det jo altid en smagssag, men lad mig foreslå Coolermaster Centurion, da det er stilrent og så videre.

hvis du er lidt mere til det poppede, så tjek Antec Super LANBOY ud. Se eventuelt red_martians profil, hvis du vil se det i aktion, dog har han modded en blæser ind i plexi ruden.

Mvh. "AMD"