Synes også at Linux er kanon godt, rigtig behageligt at arbejde ved, hvis man har en smugle forstand på det.
Men, at begynde, at whine (igen) over at Microsoft har monopol osv., er ved at være brugt godt og grundigt.
Hvor langt var Linux fremme i skoene, for 10-15 år siden, og hvor brugervenligt var det?! For det er ikke nogle hemmelighed, at det der er mest brugervenligt og nemmest at forstå, er det der bliver solgt, og det var Linux overhovedet ikke, da den grafiske brugerflade stort set manglede og/el. ikke var på højde med den brugerflade Microsoft kunne levere i Windows 3.11 og Win 95.
Og jeg har stadig meget svært ved at forstå, hvorfor man ikke må kræve penge for et produkt, som man selv har udarbejdet.
At Linux distrubutørne, har valgt, at de ikke vil tage penge for deres version af Linux, kan man da ikke smide et reb om halsen på Microsoft for. Især når stort set alle Software producenter tager penge for deres software - både hvis vi snakker Linux og Windows.
Hvis jeg udviklet et produkt om det er Software eller Hardware, kunne jeg aldrig finde på at give det gratis væk.
Og ja, Windows er det mest usikrer OS der findes, men det er også det mest udbredte, så derfor vil hackere og virus udviklere primært gå efter Windows, da det ville ramme flest hvis de finder en brist.
Det som jeg har skrevet, er skrevet på det grundlag, at jeg hverken taler for Windows eller Linux, da jeg kan håndtere begge og ser det gode og dårlige ved begge to. :)