Elitebruger
Tilføjet:
05-08-2005 19:35:34
Svar/Indlæg:
1996/65
Her i går da jeg endelig modtog mit nye grafikkort, så var jeg ekstremt glad. Super lækkert kort og det kører rigtig godt sammen med min fladskærm ...
Men så ville jeg førsøge at køre Dual Monitor setup, og jeg monterede DVI-VGA adabtoren på min CRT skærm og satte den til. Men intet skete, skærmen blinkede og lavede mærkelige lyde ... det var kun når jeg satte skærmopløsningen til 800x600 at der kom delvist billede på skærmen ...
Jeg har prøvet at bytte rundt på de 2 skærm stik, prøvet alle mulige forskellige klon og DualView settings i forskellige opløsninger og refreshrates ...
Jeg har sågar prøvet at forbinde min fladskærm via VGA kabel, men der kommer intet billede ... heller ikke selvom at man booter maskinen med kun en skærm sat til via DVI-VGA adabtoren ...
Jeg har også prøvet med forskellige andre DVI-VGA adabtorer, som jeg har fået med andre grafikkort, men heller ikke noget nytte her..
CRT-skærmen virker fint med alle andre grafikkort jeg har, men med gainward kortet siger skærmen out og scan, hvilket er lidt mærkeligt eftersom at jeg har testet med alle lave standard opløsninger ...
Er der nogen som har nogle gode ideer til hvad som er galt, DVI og TV-out virker perfekt, så det undre mig at Analog VGA ikke gør ...
P.s. Driverene jeg bruger er 77.77, men har tidligere kørt med 77.72 og der er ingen forskel..