Hejsa jeg skal til at bygge en pc til en ven og jeg har nogle ting som 100% skal med... men jeg har lidt bøvl med selv at finde de ting der skal bruges inden for prisrammen...
System til (gaming + film afspilder/lager) 100% fastlagt CPU i systemet AMD64 3700+ Diego(indiskutabelt) Byget 3500kr xclusiv CPU og skærm og keyboard + tastatur og mus og højtalere da han har det i forvejen...
Combodrev DVD/CD combo CD-brænder og DVD læse drev. jeg aner ikke hvor de kan findes så sådan et vil jeg gerne ha at vide hvor det kan købes.
bundkort til sokket 939...(helts noget Nforce4 men alt der kan håndtere en A64 San deigo ka vel gå an) AGP/PCI-E er faktisk lige meget bare at boardet + det valgte gfx har samme type og self helst PCI-E men AGP8 går an hvis det er billigere... ? hjælp søges.
GFX til ovenstående bundkort ... skal mindst være noget 6600GT og helst være noget 6800GT/X800XL ... ikke et specielt mærke bare billigst muligt ... larm er lige meget i første omgang...
Hardiske ... jeg aner ikke hvilke der er billige og gode her... tror det ska være IDE da de er nemmere at lave en fresh install på end sata hd´ere er det. Krag 80-200Gb.... og kun 1 hd... i første omgang...
Ram ... her har jeg næsten valgt at det bare skal være de billigste DDR400 jeg ka finde brugt eller fra nye af ... men vil helst ikke over 500 kr på ram.. så tror det blir brugte... :p
kabinet ... meget i tvivl ... men det må ikke have rude i .. og gerne et billigt stilet kabinet uden psu i fra start af.
PSU... Chill 400/510watts psu eller anden lignede psu til max 650kr og helst til 400-450kr....
køling blir bare luft og tror det blir box´ed til at starte på...
slut her fra i de sene natte timer efter en dejlig lang druktur i byen... :e