Sajmon, du tror forhåbentligt ikke at jeg vil sidde og bruge en time på at lave en liste over spil til dig??? - Uanset om jeg finder dem eller ej kommer du med et argument som "ja, men det er jo ikke de fede spil" eller et eller andet af den kaliber... - Og gidder jeg ikke spilde tid på, tid som jeg kan bruge på at tjene penge istedet..
Men kan anbefale dig at søge på anandtech, tomshardware.com, hardocp eller andre hjemmesider, der er helt sikkert massere tests som kan demonstrere hva det virker i og hvad det ikke gør..
------
Nu er det 2x 6600GT mod 1x x800XL, og der er ingen tvivl om 2x 6600GT er bedst i langt de fleste af spillene som er SLI kompitable, som alle nye spil bliver lavet til at være, så desværre går dit doom3 ikke med under den... Endvidere, hva ved du om games? - ENeste kommentarer jeg har set fra dig om spil har været "Fucking CS lamers" og tilsvarende....
---
Jo 2x 6600GT er bedre end x850XT til nogle ting... :| - Dog langt fra alle og ville bestemt ikke bytte mit x850XT til sådan en omgang SLI ;) 8)
----
Sælg dit kort, og lad være med at købe et nyt, derved burde du have mulighed for at vælge et kort som er liiidt bedre end x800XL... - Og er forskellen værd.
- 12k