ASUS med 7800GTX TOP

Litteratur d.  07. august. 2005, skrevet af red_martians
Vist: 414 gange.

red_martians

Moderator
Tilføjet:
07-08-2005 15:29:36
Svar/Indlæg:
7881/1165
Kommentar til nyhed på: http://www.overclocking.dk/new...
Uheldig

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 15:50:23
Svar/Indlæg:
265/64
Total godt til de nye kort, det manglede da os bare 8)

Woodgnome

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 15:58:00
Svar/Indlæg:
1888/560
Manglede og manglede... Referencekøleren siger ikke en lyd UDEN at fylde hele kabinettet.

Forhåbentlig kan Silenceren fremvise nogle bedre temps :)

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 16:49:20
Svar/Indlæg:
3712/44
Hmm, jeg er nu meget glad for igen at have grafikkort hvor der ikke spildes en pci slot på en overflødig køler. Faktisk er reference designet på 7800GTX køleren efter min bedste overbevisning særdeles vellykket. Den fylder kun én slot og den larmer ikke.

Performance er jo fin på det kort, men det er IMO en skam at kølren skal fylde 2 slots.

Jesse

Superbruger
Tilføjet:
07-08-2005 18:27:43
Svar/Indlæg:
1373/34
Fin performance. Dog knap så fedt at køleren fylder 2 slots :l

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 19:10:27
Svar/Indlæg:
6531/410
i må undskylde men jeg fatter stadig ikke alle går så meget op i om det fylder to slots.

hvem idag har efter hånden andet end et enkelt normal pci kort i sin maskine
som somregel er et lydkort.

netkort bruger man jo ikke rigtig mere
extra sata eller ide porte behøver man heller ikke mere.

det efter lader næsten kun

lydkort
scsikort
tvkort.

Silent

Skribent
Tilføjet:
07-08-2005 19:44:03
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #5 Det er nok kun os folk med barebone, der går op i om køleren fylder 1 eller 2 pci slots. ;)

red_martians

Moderator
Tilføjet:
07-08-2005 20:27:23
Svar/Indlæg:
7881/1165
Tjaa, jeg må da indrømme at jeg ikke har noget mod dual-slot, hvis det ikke vejer et kg. Hvem har brug for så mange kort i computeren alligevel!

heinrich

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 20:43:56
Svar/Indlæg:
1341/56
og hvis man har 2 af de kort, så gør det jo sådan set heller ikke noegt at al varmen fra dem bliver blæst ud af kabi :D

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 21:39:16
Svar/Indlæg:
3712/44
#5 > Prøv lige at smide 2 grafikkort med dual slot køler i din maskine og så få plads til dit tv kort og dit lydkort. Det kan man nemlig ikke. Det kan man heller ikke i rigtig mange andre bundkort. Men selvfølgelig kan man købe et SLI bundkort og så kun køre med 1 grafikkort, så kan køleren jo snildt fylde både 2 og 3 slots.

Og hvis den køler er i nærheden af at virke på samme måde som ATI's på x850xt serien, ja så kommer jeg nok heller ikke til at være imponeret af ydelsen. Mit x850xt pe var varmere med dual slot køler end begge mine x800xt pe nogensinde var det med single slot køler. Men hvordan køleren på det Asus kort yder kan vi jo ikke vide så meget om før vi ser nogle tests af den.

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 21:50:17
Svar/Indlæg:
6531/410
det er for de asus har tænkt med det vi andre sidder på da lavede det bundkort.

at sætte 2 pci slots mellem de to pci-e kort
også sætte cmos bat mellem pci-e og det nedreste
pci slot er da tæt på tåbeligt IMO.

men jeg er nu lige glad jeg har kun et pci kort jeg bruger nemmelig lyd kort mit tv "kort" er en usb box :)

DEVIL_DK

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 21:51:48
Svar/Indlæg:
6531/410
PS: den køler der er ca 95% mere effektiv end ati std køler på x850 serien
da den er artic cooling silencer

Lars

Elitebruger
Tilføjet:
07-08-2005 21:57:58
Svar/Indlæg:
3712/44
DEVIL_DK > Hehe, ja placeringen af de pci slots mellem pci-e slottene er ikke ligefrem genial :00 :e

Håber også for Asus at den køler er effektiv når den nu fylder så meget, men det vil tiden jo nok vise.

JEG_VIL_SUTTE_DIN_@

Overclocker
Tilføjet:
18-08-2005 14:05:14
Svar/Indlæg:
5/26
TIL SAJMON : Nu skal jeg fortælle dig en ting eller to!
Ved hvad du er? Du er en lille impotent bøsserøv, med for lavt selvværd, og har det godt når andre er nede! Og ved du HVAD DET er? -Det er FUCKING kujon agtigt! Du nedgører alt og alle på din vej, mens du føler slevværd over det, det hører ingen steder hjemme andet end i helvede! Det er folk som dig, der gør livet surt for os andre! Og ved du lige præcis hvad jeg har tænkt mig at gøre ved det lille Sajmon, eller skal vi sige Martin? Jeg har tænkt mig at nedgøre dig så meget, få dig til at føle dig så lille at du er på størrelse med den (åbenlyst og ekstremt minimale) som lavede dig... Hele din opdragelse har sikkert været et helvede? Og nu vil jeg så gøre den LIDT værre! Ingen tvivl om at du kan noget med computere... MEEENNNN! Når du er så fucking egoistisk kun at tænke på at hæve dig selv over andre uden at lære fra dig, hvad helvede kan du så bruge det til??? HVA MR: KLOGE ÅGE???? Dine små rådne sætninger på div. hjemmesider rundt omkring siger bare alle mennesker så meget at de med det samme kan se at du IKKE ER VÆRD at beskæftige sig med! Du er så magtsyg, men tænk lige over hvad der sker med de magtsyge mennesker når de endelig kommer til magten? DE TVÆRES ALTID UD SOM ET INSEKT! Ligesom du kommer til at mærke inden længe! Hvad er der lige sket for dig i din opvækst? Er du blevet misbrugt eller hvad? Bollet ind og ud af dine øre? -for det lyder sådan.. meget hjernekapacitet har du ikke tilbage ihvertfald! KAN DU IKKE BARE fATTE AT DET IKKE NYTTER NOGET AT VÆRE DEN KLOGE??? Det eneste som nytter er at være betænkelig, venlig, forstående og ikke mindst hjælpsom! DU SVINER KRAFTEDME ALT OG ALLE TIL! Og hvis jeg skal være ærlig og jeg sværger ved min fars grav, du fortjener ikke at leve i så god en verden som du gør, du burde havde været sendt fluks til helvede i dét sekund din mor sked dig ud! og jeg mener virkelig SKED! Eller faktisk værre... For lort kan da i det mindste bruges og det er mere end hvad DU kan!
Inderst inde er du jo bare en lille kedelig, klam, grim og underdanig fyr....!