Overclocker
Tilføjet:
07-08-2005 22:48:41
Svar/Indlæg:
0/11005
Mit system
P4 3,0, ASUS P4s800d, 2 gb ram, powercolor x850xt med Artic cooling 5 rev. 2
Graffikkortet er prøvet i en anden maskine og kører upåklagelig, jeg har skiftet tilbage til den gamle PSU og der får jeg samme fejl!.
Jeg har prøvet med min gamle monitor, samme fejl!
Jeg har updated bios, samme fejl!
Selve fejlen;
Jeg trykker på on knappen, og maskinen starter op, den detecter først monitoren, når den kommer til "velkommen" skiltet i Windows, dette kan jeg dog ikke se, pga. total ulæseligt skærmbillede!
Når den er startet op, så kan jeg via, genvejstasterne genstarte Windows ( jeg kan ikke se en flyvende hatfis, en stor gang pløre) og vupti, så starter den op med et klart og dejlig billede.
Jeg har derefter gamet det vildeste i DOOM 3 og BF2 med alt hvad den kan trække for at belaste maskinen max. men den kører upåklageligt.
Jeg kan dog som, alternativt til ovenstående, lige efter maskinen har beepet, trykke på reset og så kommer den med en fejlmeddelse om, at overcloking failed, MEN MASKINEN HAR ALDRIG VÆRET OVERCLOCKET, og kigger jeg i bios, så står den også på standard.
og springer jeg videre uden ædringer i bios, ja så starter den op!
Er der nogen, der kunne have den svageste ide, om hvad der er los???
JEg kører med bios version 1011.04 til ASUS p4s800d, det er den nyeste i henhold til asus hjemmeside!