Bærbar mærke: shg-computer - erfaringer ønske

Diverse d.  09. august. 2005, skrevet af Macro
Vist: 221 gange.

Macro
 
Overclocker
Tilføjet:
09-08-2005 19:28:33
Svar/Indlæg:
2/5
da jeg overvejer at købe følgende :

http://www.shg.dk/link.asp?got...

Jeg vil gerne høre om folk har nogle erfaringer omkring lige netop denne bærbar... det behøver ikke lige at være præcis denne model. Men vil gerne høre om folk der har ris/ros til shg note, og om kvaliteten, om reparation o.s.v.

Alt viden omkring deres bærbare er nyttigt, da de selv sætter dem sammen jo, vil jeg gerne høre fra folk...

PS. Det er ingen headhunting jeg prøver at starte her, prøver bare at få noget respons på SHG bærbar, og ikke omkring SHG som en fírma i sig selv... Derfor bedes folks mening til Shg.dk firmaet være undladt

/* overskrift ændret til mere sigende - @ngler */

timonner
 
Overclocker
Tilføjet:
09-08-2005 19:45:19
Svar/Indlæg:
2/0
nu kan jeg ikke lige få linket til at virke, men jeg går ud fra du overvejer at købe en SHGnote. Som udgangspunkt vil jeg fraråde det, har selv haft en del problemer med SHGnotes, både min egen og en venindes. Selve design og finish virker ordenligt, men med de problemer jeg har haft virker som om kvaliteten er virkelig er i bund :(

I forhold til prisen vil jeg bestemt ikke anbefale SHGnotes under nogen omstændighed.



SqueeZe
 
Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2005 20:25:04
Svar/Indlæg:
243/11
Jeg har ikke sev erfaringer med dem men kender nogle få som har og det er ikke overvældende positivt! :00



bobby16
 
Overclocker
Tilføjet:
09-08-2005 22:43:51
Svar/Indlæg:
283/99
ja nemlig ja