Elitebruger
Tilføjet:
09-08-2005 20:19:09
Svar/Indlæg:
3410/199
Jeg er ejer at en sådan cpu, og vil jo gerne overclocke den. Der er bare lige et par problemer:
- Mit bundkort/bios tillader ikke, at jeg indstiller på FSB'en (ELLER for den sags skyl multiplieren), og hvis jeg gør det (stiller på FSB'en) med andre programmer i windows, fryser den de fleste gange fast☹
- Sååe, i dag tænkte jeg, at i dag skulle det altså være! Så mig ned til boghandelen og købe den blyant jeg havde læst jeg nu skulle købe, og så ville jeg hjem og tegne på CPU'en:D
Det med at tegne gik let nok, men da jeg ikke bare skulle unlocke processoren (det var den i forvejen) skulle jeg bl.a. cutte to forbindelser (broer?) over. Jeg troede det ville være en let sag, med en kniv som jeg havde læst om, men NEJ! Efter flere timers forsøg med at fra hobbyknive til opvarmede skalpeller (jeg flippede lidt ud) måtte jeg opgive x(
Er det virkelig nødvendigt for mig at købe et minibor eller gå ned til guldsmeden for at få skåret de *ARGH* forbindelser over?!
Lige nu kører min CPU som den plejer. selvom jeg har brugt meget af eftermiddagen på at skære i den(!) - HVEM SAGDE, AT CPU'ER VAR SKRØBELIGE?!!!
Håber stærkt på hlælp fra jer derude - I kan se min comp. i min profil.