Overclocker
Tilføjet:
11-08-2005 13:38:04
Svar/Indlæg:
3/2
Hejsa jeg har købt et geforce 6800le
Hoved formålet med mit grafikkort var bare at jeg skulle kune game counter strike med 100 fps på alle maps !!
Min pc består af amd athlon(tm) +2400 og med 1.25 gb DDR ram i og ca 200 gb harddisk budkort assus et eller andet ..
Nå men før med mit gamle geforce mx 4000 kune jeg næsten køre 100 fps på alle maps, det kort kan man i dag købe for ca 300-400 kr.
Så nu hvor jeg køber et kort i prisklassen 2000 skulle alle problemer jo være løst !!!
Men men men jeg har prøvet alt..
Jeg køre med en cs config jeg ved er god, og alle de normale instillinger i mit graffikkort står som de skal så som lodrat synkronisering off image settings high performance..
Jeg har på slm maps normalt ikke nogen problemer, problemerne kommer først i maps som aztec fy maps aim_aztec aim_heatshot og aim_map...
Nogle gange kan jeg falde helt ned til 50 fps...
Det sjove er at hvis jeg feks står et bestemt sted i aztec hvor den lige køre på grænsen af 100 fps og der bliver smidt 5 smoks ja så falder mine fps ikke !!!
I 3dmark får jeg meget bedre point end med det gamle kort ..
Det er stort set lige meget hvad jeg stiller på i mit graffikkort så mærker jeg ingen forskel i spillet. jeg har overklocket det til Core clock 342 og memeryclock 866
Så er det jeg spørger hvad fanden sker der !!!! Er det min cpu ?? har prøvet at overclocke den til + 2600 .. hmm der sker heller ingen ting..
Nå men jeg håber der er nogle meget kloge hoveder der vil hjælpe mig der ude ... på forhånd tak .. Søren