Verdens bedste sikkerhed :o

Om siden d.  12. august. 2005, skrevet af B@NG
Vist: 601 gange.

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 10:36:26
Svar/Indlæg:
3640/1231
Tjah, vil ikke rigtig spørge om noget, ej heller foreslå noget, men faldt over en sjov fætter på QXL.

Denne her dippedut til PCI:
http://my.qxl.dk/accdb/viewIte...

Skulle jo ifølge sælger kunne erstatte mere eller mindre al antivirus osv. Den kører tilsyneladende en backup, så man altid kan restore data.

Det jeg så faldt over var:
Kan genskabe data selv efter formatering/fdisk m.m.
Kan genskabe ændringer lavet i CMOS :o

Jeg har ingen interesse i det produkt, da jeg syntes det stinker af fup og fiduser, men er det i teorien muligt?
Ved ikke lige hvordan det skulle kunne lade sig gøre, så hvis i ved det, så vil jeg sq også vide det :e

Bed også mærke i:
Understøtter store harddiske på over 100GB... så må man vel gå ud fra at den gyldne grænse går ved 120 :00

Kom med noget input for satan da også 8)

Emillos

Overclocker
Tilføjet:
12-08-2005 10:42:57
Svar/Indlæg:
14079/622
Lyder nice nok 8)

En eller anden med r*ven fuld af penge må prøve at købe den.. 279,-.. herregud ;)

Ormen

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 10:48:49
Svar/Indlæg:
95/2
Citat:
Der ydes lovpligtig garanti mod fabrikationsfejl, mens der i sagens
natur ikke kan ydes garanti mod tab af data, alene fordi du har Nødhjælpskortet installeret.
Der må til tider forventes op til 3 ugers levering som følge af den store succes... citat slut

Den med at der ikke ydes garanti mod tabte data stinker laaaaangt væk. Hvis man er så sikker på sit produkt, så skal man da netop kunne garantere at man ikke taber data.

Det med at den virker som virusscanner passer jo ikke helt. Du kan genskabe din computers opsætning, fra før du fik virus, og dermed er den ude igen. Men du vil så også ha' mistet alt arbejde du har lavet siden sidste 'backup'.

Jeg vil mene den er god til skoler osv, da de data man så skal have gemt alligevel ligger på en server, og man kan som admin så lige fise rundt og resette alle maskiner en gang imellem, så de kører som da der blev installeret. Men det er jo det samme princip som Norton Ghost, som blev leveret gratis med mange Epox kort engang. Ved ikke det stadig bliver det...

Formanden

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 10:51:37
Svar/Indlæg:
286/9
...og man skal installere driver til NT, 2000 og XP - men ikke til Win95, 98 etc. :) Det plejer efterhånden at være modsat.

Men der er godt nok ikke sparet på de rosende ord om produktet :e

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 10:57:22
Svar/Indlæg:
3640/1231
Well... Eftersom Huddy er en haj til sådan noget pis, kan jeg jo købe en til ham... Så kan han sq teste skidtet for os :e

Huddy

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 10:59:16
Svar/Indlæg:
1881/217
Går ud fra, at det B@NG mener er, at Huddy er en haj til at slette data, uden at have evnen til at trække dem frem igen...? :00

:e :e :e

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 11:32:54
Svar/Indlæg:
3346/81
#5 - OT - Huddy, det er da godt at vi skal hygge os med polka i morgen, omend hver sit sted - langdistance polka, og ikke være sammen med ham der skraldeB@NG 🙂

Tomgun

heinrich

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 11:34:02
Svar/Indlæg:
1341/56

det er et safety card.. og de virker skam utroligt godt.. de tager en kopi af ntfs tabellen, så når man tror man ændre noget på sin pc, så ændre man bare i den tabel der er på kortet.

hvis man så vil lave en ændring skal man skrive et pass i opstarten. De bliver brugt på en del skole osv.

frozen virker omtrent på samme måde, det er bare ren software.

og jeg har vist faktisk en liggende hvis nogle vil prøve den..

Calimero

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 11:53:34
Svar/Indlæg:
624/31
Yes, det virker rigtig godt, vi bruger det på 7 pc'ere hvor jeg arbejder. Før brugte vi enormt meget tid på at ligge nyt image på dem, da de hurtigt blev fyldt med alt muligt skrammel! De har sparet os for utrolidt mange timer.
Men det passer nu ikke når han skriver man ikke kan få dem i Danmark, det koster bare en del mere herhjemme. Og det er altså et ældgammelt product...
Man kan desuden bruge dem i undervisning, da læreren kan overtage alle computere og vise noget på skærmen, fjern installere programmer og meget andet.

Huddy

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 11:58:12
Svar/Indlæg:
1881/217
#6 -
OT

Tomgun, den er jeg helt klar på, men så skal i forbeholde jer, at jeg tager min polka tur iført min pink lederhosen.
Min ankomst til det Danske-land (altså Randers) bliver omkring lé Kræw fæstens peak :00

http://www.lederhosenmuseum.de...

Silent

Skribent
Tilføjet:
12-08-2005 12:01:43
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #0 Det kan sagtens lade sig gøre, men ligefrem og sige at man kan skrotte sit antivirus program er nok lige en tand for meget.

Produktet minder en smule om dette her:
GENET-HDD, som er et PCI-kort, der på et øjeblik genskaber konfigurationen på PC´ens harddisk. Nu er det slut med at bruge timevis på at geninstallere diverse programmer. Med GENET-HDD genskabes harddiskens indhold nemt og enkelt - og det går hurtigt - det tager kun 3 sekunder
http://www.danbit.dk/produkter...

B@NG

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 13:09:28
Svar/Indlæg:
3640/1231
OT #9 > Du flytter bare den overdimensionerede røv DIREKTE fra Berlin til Køge, ingen tur over Randers eller noget som helst!

Sys #¤&%¤#% godt nok ikke det er ret meget forlangt :x x(

Du kan lige tage en bette omvej over Valby og smide Teresa over skulderen :i Ja - skulderen, ik knæet Huddy :p :e

Tomgun

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 13:13:43
Svar/Indlæg:
3346/81
Ich trage meine Lederhosen mit Freude! :e :e

Tomgun

Huddy

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 13:18:17
Svar/Indlæg:
1881/217
OT

B@NG, det er meget tydeligt, at du ikke har nogle forstilling om, hvad det kommer til at koste Huddy i omlægning af transport planer, da det er jobbet der betaler turen frem og tilbage, men at jeg selv kommer til det, hvis turen ligges om :x

Ang. min røv, kan jeg ikke ladeværd med at tænke på dengang, jeg stak røven ud af vinduet og du stak dit hovede ud, og folk troede at vi var tvillinger :00 :e

Teresa, har jeg planer om, at lave til min Robot-chick (Kig evt. i Soap) :e

Ham_Selv^

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 14:36:47
Svar/Indlæg:
2453/80
"Gendanner data prompte, da den ganske simpelt glemmer alle foretaget ændringer.."

hmm.. gendanner data ved at glemme det?? :00

CODAY

Superbruger
Tilføjet:
12-08-2005 16:03:07
Svar/Indlæg:
321/63
#13 " Ang. min røv, kan jeg ikke ladeværd med at tænke på dengang, jeg stak røven ud af vinduet og du stak dit hovede ud, og folk troede at vi var tvillinger"

hmm den skal med i citat sammlingen.

Mentos3

Elitebruger
Tilføjet:
12-08-2005 17:14:52
Svar/Indlæg:
4230/89
øøh.... er det ikke bare "deepfreeze" på et PCI kort...?

Sajmon

Elitebruger
Tilføjet:
17-08-2005 11:27:10
Svar/Indlæg:
6624/113
#10 - Sådan en har jeg kørende i min server - den fra Danbit.. Det holder bare 100. :D

Silent

Skribent
Tilføjet:
17-08-2005 13:36:26
Svar/Indlæg:
3223/205
-> #17 Der kan man se hvor lille verden er :e
Har flere gange oplevet at de andre steder jeg har arbejdet, har jeg ydet support, havde en support for ikke så længe siden.
Kunden var en smule sur bla bla, fik solgt en anden vare til ham, da han så hentede den og så at det var mig, fik lyden en helt anden tone LOL.
Det skal lige siges at jeg kendte kunden fra tideligere arbejde.