#1 Du mener simpelthen at man vurderer hvor godt et kort er, udfra hvor mange 3dmarks det scorer?! :00 x(
#0 Læs nogle reviews af kortene, og se hvordan de performer i diverse spil... det er ikke den store forskel der er, så det er måske mest af alt en smagssag!
Hvis du har et mobo der understøtter SLI ville jeg snuppe et 6800 ultra. Så har du jo en mulighed for at købe et ekstra når det begynder at blive lidt for langsomt.
#3 Så kunne han jo os købe et ATI, og bruge crossfire når det kommer.. Har personligt valgt ATI, selvom jeg før i tiden brugte Nvidia.. Syns lidt bedre om deres kort.. Ved ikke helt hvorfor..
#0 Vil give #4 ret. Begge kort er gode, men det kommer 117% an på, hvilke games du skal spille, da nogle er optimeret til nVidia, andre til ATI. Så host op med en liste/et par titler af de spil, som du skal/vil spille mest.
Jeps ;) - Lige indtil da må jeg nøjes med source medmindre der dukker noget op ;) - Men kan godt have mine mistanker om hvorvidt jeg fortsat vil anvende så meget tid ved maskinen om 1-1½ år til spil...
Arbejde skal laves fortsat ;) - Og benching bliver der heller ikke skåret ned på... ;)