Hvilken antivirus/firewall??

Diverse d.  15. august. 2005, skrevet af DJ Alban
Vist: 249 gange.

DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
15-08-2005 22:55:31
Svar/Indlæg:
1431/233
Jeg har en kammerat der bare har en pc til hans kontorarbejde der bare skal køre og være stabil...

jeg har hjulpet ham et par gange med at fjerne virus og spyware, men det kommer altid igen og pc'en bliver langsom, og det ender tit og ofte med en geninstalation.

men nu tror jeg vi skal ha smidt et ordentlig "blokker" for alt det lort der kommer ind i den. har hidtil prøvet med Adaware og sygate firewall, men med tiden kommer der sku alligevel meget "skidt" på computeren og den mister hastighed..


man hvad skal man ha for at blive helt fri for det spyware og virus?? meget gerne link til "holdbare" produkter, det må også gerne koste noget hvis det bliver nødvendigt.


boris
 
Overclocker
Tilføjet:
16-08-2005 22:07:35
Svar/Indlæg:
32/5
Jeg kan anbefale Norton internet security (antivirus/firewall), i den tid jeg har haft Norton (5 år) har jeg endnu ikke haft virus eller hacker besøg i min pc. Koster omkring en 600 spir
;)
www.edbpriser.dk/listprices.as...
:e :e :e



Sajmon
 
Elitebruger
Tilføjet:
16-08-2005 23:32:21
Svar/Indlæg:
6624/113
Kombinationen af Avast til Antivirus og Sygate til FW, både koster mindre ( gratis ) og optager færre rescourser, og virker bedre end Norton.

www.avast.com - Free version - registrere dig med korrekt mail adresse, og indsætte serienummer - så er den gratis i 14 mdr.

http://www.sygate.com/



DJ
 
Elitebruger
Tilføjet:
24-08-2005 12:09:49
Svar/Indlæg:
1431/233
Prøver dit forslag først Sajmon, da det jo trods alt er gratis...

men også et godt bud fra 2#.



Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
24-08-2005 16:03:00
Svar/Indlæg:
14079/622
AVG antivirus (free edition). D er bare godt :)



Silent
 
Skribent
Tilføjet:
30-08-2005 20:03:54
Svar/Indlæg:
3222/205
-> #0 Kan klart anbefale Sygate Personal Firewall samt Kaspersky Anti-Virus Personal Pro.

Husk blot at slå "Enable real-time protection against networks attacks" fra under "Real-time protection settings" -> "Networks"

Ellers kan du ikke komme på nettet, hvis du har Sygate Personal Firewall på din maskine sammen med Kaspersky :)

Kaspersky fanger meget ukrudt selv på de lidt mere supekte hjemmesider....

Kaspersky 30dags trial version til download lige her:
http://www.kaspersky.com/trial...