jeg har et rigtigt iretterne hylne lyd fra skærm , ikke hele tiden men når det kommer er det ikke til at hold ud. hvad skylles det? er der noget man kan gøre?
Klassisk problem med CRT skærme. Formentlig et resultat af defekte (billige?) el-komponenter.
Af egen erfaring kan problemet i nogle tilfældes løse ved at ændre opdateringsfrekvensen på skærmen. Både ned- og opjustering kan virke. Dette er selvfølgelig bare at springe over hvor gærdet er lavest. Man ændrer sådan set bare de spændingskarakteristika som ovennævnte defekte komponenter bliver udsat for, og slipper derved med lidt held for sit irriterende problem.
Har prøvet alt fra 47 til 85 hz og samtlige opløsninger uden det hjælper, dog kan det jo nemt hjælpe for dig vanovich. Tror bare jeg skifter til TFT :s
Ingen garenti, fik den byttet for et halvt års tid siden på producent garenti hvor garentien ikke blev fornyet. Lidt plastic spray, må jeg lige få min far til at se på(gammel radio mekaniker). Fundet ud af noget med din skærm vanovich?