2# Behold endelig dit MSI board, eller køb et Asus A8N-SLI, Jeg har aldrig haft så mange problemer med et bundkort som DFI, De løses dog med en BIOS update engang i mellem men aligevel
Et rigtig godt grafikkort er i alt fald bedre end 2 mindre i SLI. Hvis du gerne vil prøve det SLI bundkort burde du IMO dog købe et grafikkort der kan køre SLI, så du har muligheden for at tilføje et kort senere.
Jeg ville købe et enkelt 7800GT eller 7800GTX hvis du har råd? Efter at have prøvet at spille FEAR demoen på juniors system synes jeg ikke lige et x800xt er helt så hurtigt længere.... :l
Det kommer i høj grad an på hvilken opløsning du har tænkt dig at spille i.
Personligt ville jeg ikke kalde et 6800U kick-ass kort lige pt. Bevares det er et fint grafikkort, og har man haft det i nogen tid er der ingen grund til at springe ud og opgradere lige med det samme. Men skal man købe ny lige nu, så ville jeg personigt vælge et 7800GT i stedet. Og mon ikke de lige falder en 4-500,- kr i pris ret snart. Så snakker vi omkring 3k og så er der IMHO slet ingen tvivl. Priserne i Tyskland ligger allerede på ca. 3k (399,- _) hos f.eks. Alternate her http://www.alternate.de/html/s...