Superbruger
Tilføjet:
18-08-2005 16:01:00
Svar/Indlæg:
205/51
Jeg har haft lidt usædvanlige oplevelser med min comp de sidste to uger. Det startede med at min bios og nvidia monitor begyndte at vise 75c på cpu temperatur, hvilket er grænsen før computeren automatisk lukker ned(bios ting). Vcore var på standard(1.4v) og køleren var stadig fast monterent, derudover viste bios også at den kørte med 20xxrpm, hvilket den normalt gør. Jeg kunne heller ikke føle nogen form for varme ved at røre zalman køler og ting omkring, derudover var gfx og motherboard temperaturerne også helt fine, så jeg tænkte, at cpu temp-sensoren måske var gået i ged. Jeg ignorerede det til for et par dage siden, hvor computeren freezede et par gange, imens jeg surfede på nettet. Jeg prøvede så at clear-cmos, hvilket gjorde at bios viste 29c som cpu temperatur(den normale temperatur) sådan kørte jeg så computeren i et par dage. Igår prøvede jeg så F.E.A.R(nyt fps spil) hvor computeren også freezede. Idag freezede den også mens jeg surfede på nettet, da jeg så prøvede at genstarte, blev den stående lige før windows startup og ville ikke komme videre. Jeg prøvede at slukke for computeren helt, også tændte jeg, dette førte til at computeren lavede en BIIIIIIIIP lyd konstant, indtil jeg slukkede igen. Nu sidder jeg på den, og den er tændt, but god knows for how long.
Har i nogen forslag til hvad jeg kan prøve at gøre? I må også gerne stille spørgsmål selvf.