Flimmer på skærm

Diverse d.  19. august. 2005, skrevet af X-treme
Vist: 220 gange.

X-treme

Overclocker
Tilføjet:
19-08-2005 15:08:38
Svar/Indlæg:
189/54
hej jeg havde min pc tændt i løbet af natten fordi det tog lidt længer tid at downloade noget end regnet med.
Da jeg tænder den her til morgen var der stiber på skærmen ligsom der kommer hvis man har OC'et for meget men jeg har jo ikke OC'et i søvne.

jeg slukked den og tændte igenmen stadig det samme, så prøvede jeg aat clear c-mos stadig ikke noget.
nu har jeg tænkt mig at skille den helt ad (og samtidig gøre den ren) og opstile den uden kabinet for at se. men er der noget andet man kan gøre.
jeg er bange for at det kan være mit GFX der er dødt, men det er jo kun 3 månneder gamelt hjælp :( tak

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2005 15:21:15
Svar/Indlæg:
3329/182
Hmm det kan næsten kun være dit GFX og det er mig bekendt meget almindeligt med X800 chips'ene fordi de ikke alle er af så god kvalitet som de burde.

Du er i hvert fald ikke den første der skal sende et retur efter ganske kort tid.

Men nu siger du at du ikke har OC'et, men ifølge din profil er kortet flashet til XT PE :00

Men chippen burde rigtig nok kunne holde til det. Flash tilbage - ingen hjælp så send kortet til RMA.

Tjek lige for ordentlig kølerkontakt først ;)

Men striberne er man sjældent heldig at slippe af med.

X-treme

Overclocker
Tilføjet:
19-08-2005 15:49:15
Svar/Indlæg:
189/54
min fejl det er OC'et og flashed men der er ike blevet OC'et i løbet af natten det var det jeg mente

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
19-08-2005 15:57:08
Svar/Indlæg:
3329/182
#2 Flash tilbage og clock ned.

Det er så bare en uforklarlig sag at det er sket den nat.

Hjælper det ikke kan du godt sende dit kort til RMA hvis du ellers har samvittighed til det.

X-treme

Overclocker
Tilføjet:
20-08-2005 15:04:05
Svar/Indlæg:
189/54
virker nu flashed tilbage, men vil lige prøve at flashe det igen for at se om det er piplinesne det er galt med tak for hjælpen