Dette er soap-box så må vel være passende sted for sådanne "dyb" tråd..
Er der nogle herinde fra som skal til Qlimax her d.19/11 iår??
Herfra bliver det første event jeg deltager til, glæder mig helt enormt ;)
Mvh. 12k
PS: Til dem som blot læster tråden og tænker "hvad er qlimax", qlimax er det hårdeste event - derved ikke sagt bedste selvom jeg ser det som det ;) - Men der hvor det hårdeste musik bliver spillet, er ikke just de bløde genre der bliver fyrret af - er fra kl.21 til 7 om morgenen. :)
Og turde ikke tage derned for at få afvide "du for ung - l0rn", er trodsalt NL man skal ned til jo ;) - Men en m8 og jeg tager afsted.
--- Og så tror jeg lige pt. de er ret strenge med alderen, især eftersom de er heeelt klar over selvom det ikke er tilladt - at der er mega mange drugs sådanne sted...
Hehe, ja det er en anelse hårdt, men kan jeg sq godt li' however tror jeg oxo at omkring kl.5:30 om morgenen tænker jeg bare "ARGH, vocaltrance - nu nu nu"
Men ingen herinde fra der skal derned ? ;) - Der er 3 fra tweak der skal afsted, hehe... ;)
Kunne sq være grinern hvis man kunne støde på nogle danskere dernede ;) ;)
-- Og så bliver det også nice endelig med en fest hvor der er ordenlig musik... Kommer altid med negative kommentarer om musikken til diverse private fester, ikke altid lige heldigt, hehe... ;)
My fear is the fear itself :P - Og så liiige det med jeg hader at danse ;)