Jeg så skam godt de var på din liste. Jeg tror bare du misforstod hvad jeg mente. Jeg læste at du ville have et par lukkede, og tænkte at du måske ikke lige havde været opmærksom på at de IKKE var lukkede, derfor skrev jeg at de nok ikke var en mulighed.
Jeg er fuldt ud tilfreds med bassen i mine, har faktisk oplevet dem "vibrere" hvis der har været skruet helt op, og der var smæk på bassen i det jeg hørte, bare for at beskrive hvor kraftig den er :D
Men vil sige at bassen er flot, synes ikke jeg har oplevet musik endnu, hvor de har haft problemer (eller også kan mit SB Live! ikke følge med). De fleste af mine venner har samme sæt og er så vidt jeg ved også fuldt ud tilfredse. Har også nogle venner med nogle noget dyrere SONY (ca. 2500 kr. måske), og synes ikke det er en forskel der er værd at bemærke.
Desuden, jeg kan have dem liggende 40 - 50 cm fra mit øre (på bordet) og stadig fint høre hvad det er jeg har gang i.
Det eneste tidspunkt jeg har haft problemer med at de ikke spillede højt nok (kunne sagtens høre det, bare ikke højt nok til at udelukke verden helt ), var på en SONY MD jeg lånte af en ven. Der er simpelthen for meget modstand i dem. Det er måske lige en ting du måske skal overveje. Så find lige sted at høre dem, inden du køber, også gerne med din Ipod, da jeg ikke selv har haft fornøjelsen af den kombination endnu.