Jeg vælger at tage nogle af disse ting i skriver til efterretning, da jeg kan se jeg ikke har udpenslet nogle ting godtnok.
Der er kørt folding på maskinen, der er kørt 3Dmark på maskinen og der er generelt blevet kørt varmetests på den. Dette er som kort bare blevet kaldt full load i artiklen, men jeg kan godt her når i skriver det se at der kunne have været skrevet noget mere uddybende om det. Det er kun feedback - positivt eller negativt - der kan gøre artiklerne bedre, og de kommentarer i kommer med her vil selvfølgeligt blive husket.
Blot skal i huske på en helt afgørende ting: Når (hvis vis det går helt galt) vi får den teststation op og køre vil mange af de ting i nævner som en helt naturlig del af testen være indbygget: Ripplemåling på rails, strømtræk fra nettet, total effektafgivelse, effektivitet i PSU og hvad der ellers måtte være.
Der er på intet tidspunkt i artiklen blevet nævnt noget om PSU'en layout-design, netop da jeg ikke er i besiddelse af noget diagram. Dette er god IKKE lig med at man godt kan se hvilke komponter der sidder i produktet, og hvordan den fysiske del er opbygget. Og den del ER god, men som jeg også nævnte i tidligere indlæg er vi altså ikke på Overclocking.dk i den artikel der er skrevet: Det er en test der er beregnet på også at kunne spises af "almindelige" mennesker, og de vil sansynligvis ikke fatte (eller springe det over) sådan en meget tilbundsgående teskt. Dette er ikke på nogen måde en flugt fra det i siger, men det er forklaringen på hvorfor det er skrevet som det. Når det er sagt vil jeg som tidligere nævnt da bruge jeres input til en lidt mere nuanceret indgangsvinkel til næste gang.
At den er velegnet til OC'ere er baseret på flere ting, men her de vigtigste: Den er utroligt stabil på rails, mere end nogen anden jeg har haft i fingrene (og som trods alt er en del). Den giver gode effekter også på +12V rail, hvilket også er et plus i karakterbogen. Den bliver ikke ret varm selv under hårdt pres, hvilket ikke tilfører systemet mere varme. Jeg har været i skriftlig kontakt med flere der har den i OC'ede systemer, både på P4 og A64 platforme. Hvad deres respektive OC er ser jeg ingen grund til at udpensle, da man ikke på procentvis udmelding kan sige om man er OC'er eller ej. Har man OC'et har man OC'et, det er vi vel dog enige om?!