-> RubberDub
Gaming, der er AMD og deres dualcore genial. Det er dog begrænset hvad du vinder, men du vil kunne køre en del baggrundsprogrammer, da WindowsXP (Pro) sagtens kan håndtere flere tråde.
Hvis du gamer, så er 6600GT eller X800XL to gode bud. X800XL er dog den lidt dyrere løsning, der lægger sig meget op ad X800XT i performance.
Hvis du beskæftiger dig med musik (som jeg selv gør), så vil et hurtigt harddisksystem, samt en røvfuld RAM, være optimalt. Så derfor, gå ikke for mindre end 1 GB RAM og MEGET harddiskplads.
Nu ved jeg ikke hvor seriøst du er mht. musik, men hvis du bruger CuBase som harddiskrecorder, så er masser af harddiskplads et must.
Så:
Dualcore - godt
1 GB RAM - minimum
X800XL
Så kan resten næsten være ligemeget. Du kan købe et std. bundkort, og stadigvæk slippe godt fra det.
Du vil, her på H-T/OC.dk nok opleve, at folk gerne råder til at købe en rimelig high-end løsning. Men hvis du "bare" gamer og bruger din computer til musik, så er kvalitet godt, og OC-potentiale en sekundær prioritet.
Så hvis du vil holde fast i ASUS, så gør du bare det ;)
Ellers, så er dit eget forslag rimelig godt. Glem alt om CrossFire og SLi, da du ikke vinder det store ved det, med mindre du sidder og gamer 3Dmark 24/7 8)
Egentlig, så synes jeg dit nuværende er et fin fin system. Bare lidt mere RAM og så et bedre grafikkort. Men igen, det er jo op til dig hvordan du bruger dine penge. Vi kan jo kun rådgive ;)