Nyttige Gratis Programmer - Hvilken skal jeg

Software d.  24. august. 2005, skrevet af J.Laursen
Vist: 223 gange.

J.Laursen

Overclocker
Tilføjet:
24-08-2005 18:45:26
Svar/Indlæg:
2/3
Jaa.. Jeg har fået min nye computer, og vil meget gerne høre jer om hvilken programmer i synes jeg skal ha downloadet?

Jeg prøver den for det meste til at game på og serve på nettet..

Bare fyr løs! ;)

Teresa

Moderator
Tilføjet:
24-08-2005 23:24:47
Svar/Indlæg:
2458/91
Mener du anti-virus programmer fx?? Det er da ihvertfald en nødvendighed...

Men udover dette så skal du jo ikke downloade andet end en browser (hvilket du vel har) og en driver til dit GFX (hvilket du sikkert også har), hvis du kun bruger den til surf og spil....

Hvis du hører meget musik på PC´en., kan jeg da anbefale "Musicmatch jukebox" som jeg selv er meget glad for...

Tonnilerche

Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2005 06:52:59
Svar/Indlæg:
6052/189
Daemon Tools
MSN Messenger ( kender ingen tøser der bruger ICQ :P )

Ad-Aware ( spyware removal )
M$ Antispyware ( spyware removal )

Disse programmer er freeware. resten af mine programmer er ikke nævnt, de koster jo penge =)

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2005 09:27:43
Svar/Indlæg:
10398/435
jeg ville ønske at folk ville droppe MSN messenger... Google har lanceret Google Talk - http://www.google.com/talk
Der skal nok komme flere features og plugins, tror sgu det program har potentiale. Lydkval når man "ringer" til folk er bedre end mobilos. Delay er lig med nada. Det bruger 6,6mb ram mod Messengers 14,7mb. Det er ikke fyldt med Bloatware/spam. Der er chat-historik, når man lukker vindue og åbner igen, har den gemt det gamle..

Adaware fra lavasoft er godt.

Da jeg havde MS antispy, så fandt den ikke noget som helst.. Men det gjorde adaware.

foo

Elitebruger
Tilføjet:
25-08-2005 09:41:45
Svar/Indlæg:
1685/240
Antivirus: aVast 4.6
Firewall: Zonealarm eller Sygate PF
Spy-removal: Ad-aware, Spybot S&D, MS Anti
Browser: FF
POP-client: ThunderBird
Musik: WinAmp