Hold jer fra Getmore og MMW

Diverse d.  25. august. 2005, skrevet af MashDK
Vist: 1526 gange.

MashDK
 
Overclocker
Tilføjet:
25-08-2005 16:30:20
Svar/Indlæg:
0/1
Jeg kan nu skrive 1 uge fra afsendelse af min defekte lader til min sprit nye Creative Zen Touch 20GB Mp3 afspiller.........og ingen mails med status på ombytning er endnu besvaret overhovedet. Og jeg har efterhånden sendt
nogle stykker kan jeg love. Telefonen har jeg ringet til over 100 gange......og så overdriver jeg ikke. Senest 20 gange idag........De tager den ALDRIG!!!

Jeg har også prøvet at sende mails fra forskellige adresser.......selvom jeg tvivler på forskellen.

Søndag morgen tager jeg til Jylland i 4 mdr. Dette var grunden til købet, men det ser nu ud til, at jeg ikke kommer til at bruge min afspiller på det ophold.

Men jeg har ikke tænkt mig, at dette skal gå i glemmebogen, hvorfor jeg har købt et nyt domæne idag. Det er et domæne som indeholder butikkens navn + noget andet.
Måske i kan huske tilsvarende fra Toyota i sin tid. Retten afgjorde til mit held den gang, at det ikke er ulovligt med en sådan side.

Håber derfor, at alle jer der har oplevet ligende situation med Getmore eller MMW, vil sende
mig en mail, så vi måske kan strikke en hjemmeside og andet sammen på mit nyindkøbte domæne.

Endvidere vil jeg inden for få dage anmelde dem til forbrugerstyrelsen, samt gå til banken og bede om at trække min NET-dankort betaling tilbage. De har jo snydt mig, da varen er ubrugelig.

Glæder mig til at høre fra andre.



@ngler
 
Redaktør
Tilføjet:
25-08-2005 19:46:02
Svar/Indlæg:
4033/364
kan godt forstå din frustration - men getmore har en rimelig tid til at undresøge varen om den er defekt samt vurdere om du skal have en ny lader, ombytning af hele varen eller pengene retur..En uge er ikke meget - især ikke når 2 dage går med posten...

at de så ikke svarer er så noget helt andet ....



DLC
 
Overclocker
Tilføjet:
30-08-2005 18:46:18
Svar/Indlæg:
151/18
Jeg har også handlet en del med getmore og har haft en enkel RMA, som gik rimeligt smertefrit (sammenlignet med hvad jeg har prøvet hos shg) de er dog en gang imellem lidt sløve i optrækket



DLC
 
Overclocker
Tilføjet:
11-09-2005 14:35:18
Svar/Indlæg:
151/18
#5 jeg kan da sagnes komme ind på getmores hjemmeside http://getmore.dk/default.asp og der står ikke noget med nogen ferie!



supermand71
 
Elitebruger
Tilføjet:
11-09-2005 22:59:33
Svar/Indlæg:
65/6
jeg har også selv handlet der, og fået en fin behandling!

jeg havde bestilt et his 9800 pro der desvære var defekt! ingen problem, jeg fik det nye kort 5-6 dage senere, med porto osv betalt!





masa20
 
Overclocker
Tilføjet:
16-10-2005 22:53:04
Svar/Indlæg:
2/0
jan> Det er altsammen godt, indtil der skal retuneres.



Coctail
 
Elitebruger
Tilføjet:
07-11-2005 19:58:19
Svar/Indlæg:
2353/24
Sikke mange der har skrevet at de er blevet snydt af getmore... men det er faktisk de færreste som har en profil/ har aldrig set deres nick herinde før... tankevækkende :00

Jeg har handlet en gang ved getmore og der var ingen problemmer... Nu er der 2 sider af samme sag, så lad mig høre den fra getmores side, tak!

#0 slå kold vand i blodet! 1 uge (eller sand synlig vis kun 3 arbejdsdage, da 2 dage går til postdk).



MeLViS
 
Superbruger
Tilføjet:
08-11-2005 21:15:20
Svar/Indlæg:
113/13
Så betal lidt ekstra for tingene, istedet for kun at se på priserne.. Der skal oftes kun 40-50kr mere til at handle ved et firma som lever op til jeres forventninger.



masa20
 
Overclocker
Tilføjet:
14-11-2005 06:41:52
Svar/Indlæg:
2/0
coctail-> Så det du siger er, at mange af de forskellige historier er forkerte?

Næppe! Min er skam 100% rigtig og den ligner lidt de andres, samme fremgangsmåde.

MeLViS-> Det er helt rigtigt og jeg har lært på den hårde måde...



Qlkusken
 
Superbruger
Tilføjet:
15-11-2005 17:15:50
Svar/Indlæg:
126/59
Altså, jeg har købt printer og skærm hos getmore, jeg har både fået tingene og er meget tilfreds. Desuden, da jeg skulle have farve til printerne ringede jeg ind og spurgte. De sagde at de ikke lige helt kunne identificere min printer, men idet jeg sagde mit navn og de så tjekkede listen igennem kunne de se hvilken jeg havde købt, og derved gik der to dage så sendte de blæk.





Mykken
 
Overclocker
Tilføjet:
16-11-2005 14:42:41
Svar/Indlæg:
71/15
Det største problem er med leveringstider. Dem der er hjemmesiden holder kun indtil du får en ordrebekrætigelse..



golden
 
Overclocker
Tilføjet:
17-11-2005 03:52:26
Svar/Indlæg:
20/5
hmm , har handlet der to gange en hd på 250, virker fint kom dagen efter. Og en zen touch virker os fint og kom i løbet af to dage, ingen brok herfra god betjning :e



MeLViS
 
Superbruger
Tilføjet:
17-11-2005 16:53:28
Svar/Indlæg:
113/13
hold nu op med jeres .. " Jeg bestilte og fik min ting et par dage efter". Det kræver stort set ingenting at kunne det.

Det begynder at trække lidt tænder ud hvis man skal yde service.

I har jo blot lagt ordren via web, men havde i forsøgt at ligge den via tlf, havde det nok ik været så sjovt, for som folk finder ud af, når de skal reklamere, så er der ingen der tager telefonen.

Så i kan ikke vurdere noget før i evt. har en reklamation eller har haft noget telefon kontakt, for det andet kræver INTET.