Overclocker
Tilføjet:
25-08-2005 16:30:20
Svar/Indlæg:
0/1
Jeg kan nu skrive 1 uge fra afsendelse af min defekte lader til min sprit nye Creative Zen Touch 20GB Mp3 afspiller.........og ingen mails med status på ombytning er endnu besvaret overhovedet. Og jeg har efterhånden sendt
nogle stykker kan jeg love. Telefonen har jeg ringet til over 100 gange......og så overdriver jeg ikke. Senest 20 gange idag........De tager den ALDRIG!!!
Jeg har også prøvet at sende mails fra forskellige adresser.......selvom jeg tvivler på forskellen.
Søndag morgen tager jeg til Jylland i 4 mdr. Dette var grunden til købet, men det ser nu ud til, at jeg ikke kommer til at bruge min afspiller på det ophold.
Men jeg har ikke tænkt mig, at dette skal gå i glemmebogen, hvorfor jeg har købt et nyt domæne idag. Det er et domæne som indeholder butikkens navn + noget andet.
Måske i kan huske tilsvarende fra Toyota i sin tid. Retten afgjorde til mit held den gang, at det ikke er ulovligt med en sådan side.
Håber derfor, at alle jer der har oplevet ligende situation med Getmore eller MMW, vil sende
mig en mail, så vi måske kan strikke en hjemmeside og andet sammen på mit nyindkøbte domæne.
Endvidere vil jeg inden for få dage anmelde dem til forbrugerstyrelsen, samt gå til banken og bede om at trække min NET-dankort betaling tilbage. De har jo snydt mig, da varen er ubrugelig.
Glæder mig til at høre fra andre.