Jeg sidder selv med en Qtek 8060/8080 (Kun lidt design forskæld der er ved joystik) Og hvis jeg ikke bruger min mobil kan den godt holde strøm i 2-3 dage men bliver den brugt bare en smule med opkald, sms og bluetooth så holder den ikke mere end 1 dags tid før jeg skal have den i lader igen. Jeg ville også sige at den rom som orange har smidt i deres udgave ikke er den bedste med hensyn til strøm så ville heller anbefale dig og købe en Qtek i stedet for.. jeg ville også kikke efter en model nyere da det jo er deres føreste mobil så windows mobile 2003 er ikke alt forstabil på den...
Med hensyn til navigation, dvix er der ingen problemer med og spille det bare dit sd kort er stort nok, jeg ville anbefale 512+ min i sd kort, for jo mere kort af en eller anden grund jo bedre køre film på fonen...
Hvis du bruger linux skal du nok ikke tage windows mobiler da det kan være et problem og få dem til og synce mellem pc og mobil, jeg har selv en gammel slæbbar til og køre med windows 200 bare til det ene formål da det ikke er lykkes og få ubuntu eller debian til og connecte til min mobil.
Jeg har selv haft en Orange classic og en E100 før jeg fik den her, og windows mobile er mere stabilt end det gamle 2002 var... Men vent 2-3 måneder til der kommer flere modeller med den nye windows mobile 5 (En 2005 model) kommer på markedet, da du nok kan få en C500 eller større model billigere.
Hvis der er noget du ville vide om den kan du bare skrive ville geren dele ud af de erfarninger/programmer/links og andet jeg kender til modellen..