Bærbar Probs.

Diverse d.  27. august. 2005, skrevet af syQ
Vist: 180 gange.

syQ

Superbruger
Tilføjet:
27-08-2005 22:06:17
Svar/Indlæg:
4/5
Hejsa... Jeg fik langt om længe købt en brugt IBM Thinkpad R51, efter at have fået solgt min Stationære pc... Men jeg har et STORT problem med den...

Jeg fik en henvendelse af en fyr som havde en bærbar til salg... Jeg var så så dum at købe den hvor der ikke var kvittering på, og tog ham på ordet når han sagde at den ikke var stjålen, og der fulgte manualer, drivere og kabler med til den....

Han var en flink type som kom og startede den op for mig for at vise at det var en ret god bærbar... og det burde den også meget gerne være når jeg måtte give 7000 for den....

Jeg tænkte ikke videre over det, men dagen efter da jeg skulle starte skidtet op, fandt jeg ud af at der var Bios Password på.... Jeg tænkte straks fuck og forsøgte at få kontakt til personen... ingen tog telefonen, og jeg forsøgte at få fat i fyrens addresse gennem oplysningen, men blev så skuffet da jeg finder ud af at personen har købt taletidskort....

Problemet er at jeg ikke kan komme igennem IBM's boot password ting... Jeg prøvede med nogle passwords som skulle være universelle til modellen... Men intet virker, og jeg sidder nu med en elektrisk mursten til 7000Kr....

Bios er en Phoenix 2.00

Nogen der kan hjælpe mig ?:(

Daedra

Overclocker
Tilføjet:
28-08-2005 02:59:52
Svar/Indlæg:
94/5
tag kontakt til IBM - de plejer at have en kanon service og kan hjælpe dig.

Briston

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 03:43:53
Svar/Indlæg:
2540/228
vil da ikke kalde det en elektrisk mursten... hvor meget har du brug for bios'en i en blærbar?

1_2_know

Elitebruger
Tilføjet:
28-08-2005 04:32:46
Svar/Indlæg:
3169/185
er det password ved opstart eller password der beskytter din bios??

syQ

Superbruger
Tilføjet:
28-08-2005 04:50:45
Svar/Indlæg:
4/5
Det er før bios den låser... Derfor at jeg ikke kan gøre noget