Lad sagen ligge og lad være med at handle i den butik mere - jeg er helt enig med dig i, at de sliper for nemt her. Det der med at "garantien ikke dækker på grund af uforsvarlig forsendelse" og dermed underforstået at den kan være blevet defekt undervejs, er selvfølgelig smart fundet på fra deres side - jeg mener, hvis den virkede ville du jo ikke sende den afsted overhovedet. Så der synes jeg bestemt at butikken optræder på en måde jeg vil karakterisere som direkte tarvelig.
Definitionen på en pakke er vel bare at der er pakkelabel på og dermed et t&t-nummer så den kan spores ved bortkomst. Det er også lidt dyrere selvfølgelig og bortkommer pakken i postdanmarks system så er de erstatningspligtige for indholdet (men helt sikkert med en øvre grænse). Og som Nonig siger længere oppe så kan en forsendelse sendt som pakke såmænd sagtens sende i en kuvert, bobleplast eller for den sags skyld en indkøbspose. Vær i øvrigt lige opmærksom på, at selv om man sender som pakke, så skal den sendes som forsigtig-pakke (d.v.s. yderligere omkostninger), hvis man vil være bare nogenlunde sikker på, at der i kæden ikke er et broddent kar der får lyst til at spille bold med din pakke. Alle pakker der sendes på normal vis har en "bumpy ride" foran sig inden modtageren står med den i hænderne.
x(