Trådløs "mobil headset til com

Diverse d.  30. august. 2005, skrevet af FuZioN
Vist: 134 gange.

FuZioN
 
Superbruger
Tilføjet:
30-08-2005 23:15:35
Svar/Indlæg:
131/27
Hej boys.
Beklager den lidt mystiske titel, men kunne ik lige finde på noget mere passende. Jeg ville hører om i kendte til(hvis det altså findes) en mic+speaker du kan sætte på dit ene øre, præcis som man kan få til sin mobiltelefon af headsets. http://www.salgsbutikken.dk/fr... Om dette kunne fås til at slutte til sin computer? Ved ik om det kan fungere med noget trådløst usb gejl eller om man skal ha fat i noget bluetooth(hvilket vel nok kræver et pci kort med bluetooth, som jeg ikke har plads til pga lydkort). Eller hvad kan i foreslå? Jeg vil ikke ha et alm headset, altså et sæt høretelefoner med en mic sat på. Vil gerne kunne høre lidt radio eller sådan fra mit dejlige anlæg, mens jeg snakker med folk over skype. Hvilket sådan en "enkelt øre mic/speaker" ville være optimal til.
Tak på forhånd.

Emillos
 
Overclocker
Tilføjet:
30-08-2005 23:32:02
Svar/Indlæg:
14079/622
->#0
Du kan vel købe en Bluetooth dongle til USB :)

Men jeg ved ikke om det vil virke med headsettet. I teorien er det i hvert fald muligt.. :00



TBT
 
Superbruger
Tilføjet:
31-08-2005 06:52:34
Svar/Indlæg:
422/14
Enten køber du en usb bluetooth dongle, eller en Logitech MX900 mus, der kører på bluetooth (den bruger jeg nemlig til det)

Så køber du et bluetooth headset efter eget valg, og så skal det bare konfigureres i henhold til manualerne, så de ved de må snakke sammen, og så har du dig et trådløst headset.

Jeg bruger det med skype, og det er kanon med den frihed det giver, og så slipper man for at købe nye headsets hele tiden, når ledningen kommer i klemmer under stolen :e

Nå først de to ting er bundet til hinanden, så er det kun at tænde headsettet så er det på.

Dog skal du i det / de programmer du skal bruge det med, fortælle det er bluetooth audio der skal bruges, ellers vil de bruge windåses indstillinger fra kontrolpanelet, hvilket som standard er dit lydkort.