Er ikke enig med dem i deres anskuelse af "vigtigheden" af fysik i spil. Selvfølgelig vil det ikke ændre det store på gameplay. Men hvis følelsen af spillet er mere ægte (tænker på eksplosioner, røg, støv, ild, vand, reel fysik - fly, biler, tanks osv.), så er spillet mere værd.
Ville elske spil som BattleField 2, hvis en fysikhardware-engine, kan hjælpe på oplevelsen, så man har samme følelse hver gang, som første gang man så "Omaha Beach" i "MOHAA". Eller når man ser 'Saving Private Ryan'.
Selvfølgelig siger det ikke det store om gameplay. Men hvis man kunne, som i f.eks. 'POD' eller 'Half-Life' vælge om grafikken skal være 'software rendered' eller 'hardware rendered' ser jeg pludselig en større mening med det hele.
Der er flere ting han nævner, som også irriterer mig. F.eks. det med vand. Damn det ser latterligt ud. Vandet i 'Half Life 2' ser nok så ægte ud, men ved brændingen/brinken, falder det lidt til jorden.
Men alt i alt, en rimelig god artikel dér :D