Jepper kender godt zepto, men jeg er lidt hooked "table pc funktionen", og laver zepot desværre ingen med; aceren er den eneste jeg har kunnet finde til bare ok pris, ellers ryger man min op i en 13k for noget der bare ligner, og nemt over 20k - går slet ikke når jeg er tvunget til afbetaling (hvilket jeg iøvrigt hader tanken om, men skal bruge maskine som et must, og har ikke pengene liggende, banklån er som sagt desværre ikke en mulighed.) :(
Jeg ved ikke hvor vigtig jeg rater "table pc funktionen", så meget har jeg endnu ikke kunnet finde om den, men jeg kunne bare forestille sig den var super, når der skulle laves noget hurtigt design, frem for muse tegning osv; og ikke mindst til noter i klassen, vores undervisning er jo meget skift mellem noget forelæsning agtigt, og så det at vi skal kunne arbejde med de forskellige ting med det samme, her er det for irriterende at skulle benytte skolens computere, der i øvrigt også er totalt skod. Næsten alle har en laptop, dog ingen der har table pc, kunne være lidt et blære moment! Et alternativ kunne selvfølgelig være jeg fandt et billigt bateri til min gamle compaq presario 1200, men kan næppe betale sig.
(table pc funktionen, ville også lidt kunne retfærdiggøre den esktra maskine, har som sagt ikke brug for en erstatning, til min alt for lækre stationære, jeg næsten lige har købt, det var desværre indne jeg vidste jeg skulle starte på dette studie, ellers havde jeg nok smidt alle pengene i en laptop istedet. - men man ville jo så kunne bruge den til tegning i en form for "frihånd" osv.)
på den anden side kan man sikkert finde en ok laptop tæt på en 5-6 k der ellers ville dække behovet; jeg har virkelig svært ved at tage en beslutning!
Andre indput osv, vil virkelig værdsættes!
M.V.H
Dennis