Jamen det ville da også være alt for let hvis de bare havde kaldt det dx10 fra starten. Tossehoveder til MS. Tilgengæld bliver det spændende at de hvad der sker med det nye dx. Det skulle jo innovere helt vildt. Rage
Moderator
Tilføjet: 03-09-2005 16:09:13
Svar/Indlæg:
7881/1165
#5: Tror også det er en smule lgiemeget for den normale bruger, hvis han ikke har hørt om det. Men for mig der skal forklarer, hjælpe og beskrive, kan det være lidt generende at betegnelsen ændre navn så mange gange.
Det er da ikke ligemeget.. Det er jo det der gør det sjovt at være interesseret i den slags. Jeg er da heller ikke ligeglad med om mit næste gfx kommer til at hedde Ati 10500XT eller Ati 9900XT :P
Er det egentlig ikke også snart på tide de disker op med noget nyt ? DirectX9 er jo helt fra Geforce FX dagene. Det er ved at være en rum tid siden de kom frem.
Engang var der altid en ny directX til et nyt GFX. Sådan er det åbenbart ikke mere. MS mener åbenbart ikke det er nødvendigt at revolutionere mere.
Det samme gør sig vist gældene med Vista. Det var jo også lang tid siden det skulle have været ude.
Der er da en del spil efterhånden der bruger dx9. De kort der findes nu er sandsynligvis ikke fremadkompatible vil jeg gætte på. Men så vidt jeg husker er atis navning efter hvilken dx de understøtter, så 9x00 skulle være dx9. og da x er 10 burde x-serien vel måske alligevel.. Det som gør at jeg ikke er sikker på jeg har ret er at jeg ikke skulle mene at 9200 kan dx9-instruktioner??