#9 :00 det er en lidt anden prisklasse den han allerede ser på...
#0 et måske problem er køleren.. :( det er en super køler men da DFI brættet der designet som det er kan du godt have problemer med at ha et grafikkort i samtidigt.. men self du kan også bare bruge den nederste port det sux bare lidt syns jeg.. en CNPS 7000CU er udemærket, den kan klare min 130nm Clawhammer ocet til 2.4 med 1.7V Vcore, det er meget varme ;)... men ja hader godtnok at reklamere for det men en tower køler.. jeg er begyndt at kunne lide dem fordi de tar godt hensyn til airflow i kassen.. men komponentkøling er så godt som intet.. og det kunne jeg godt forestille mig bliver vigtigt da du nok når en del OC på et DFI bræt :D, jeg kan komme med et godt eksempel, der må jeg så indrømme der skulle også mere til end mine CNPS7000, før kunne jeg ikke komme over 210 på mine g.skill ram, nu med køling af komponenter og ram køre den stabilt 224MHz :D.. chipsetkøling er altid svært, og designet af brættet gør det bestemt ikke nemmere.. jeg har valgt at bruge det meste fra et aquarius II vandkølingssæt og så et koolance chipset/GFX kølehoved, som passer perfekt til de slanger der er på Aquarius II :f virker mega nice.. men ja det koster jo en del at skulle til at bikse det sammen, så en Zalman NB47J(tror jeg nok) og så sørg for et godt airflow så skulle det være fint :), vil mene det er en suveræn spand til spil og lidt oC ;)..