Var det overstående sæt jeg havde tænkt på at købe til min nye comp, men har desvære ikke den vilde forstand på ram, ved bare at jeg den sidste uges tid har fået anbefalet og købe 2gb ram, til når jeg skal game bf2 osv. :)
Håber i kan hjælpe mig til og vælge det bedste, og bedst for pengene. og nej jeg skal ikke render professionel 3D, så skal ik have mere end 2 gb (:
kører ikke selv geil mere men da jeg gjorde var der ingen problemmer, det er ikke de store OC ram men lidt kan de da. så efter min mening kan du roligt købe det value kit.
Har selv haft Geil value ram og de er fine og stabile til de specifikationer de er givet til. Mine Geil 512mb value pc3200 blokke er dog ikke ret vilde med OC og de vil helst ikke have jeg leger med timings på dem. Mine Kingston er lidt mere medgørlige mht timings. Jeg har selv 2x 1 GB Kingston Value PC3200 Dual Channel Ram og de kører perfekt.
Samme mening om Geil, men som skrevet rammer de hurtig en mur ved Oc, men køre de omkring eller under det specificerede så er der aldrig problemer med dem...