Jeg skal bare lige vide om Centrino er det samme som Pentium M?
Sagen er den at jeg har købt en Dell Latitude D610 bærbar, da jeg bestilte den, reklamerede de for centrino på forsiden men på siden hvor man så konfigurere den står der pentium m ?
Er det fordi at de ikke må kalde det for Centrino når der ikke sidder Intel trådløs netværk? eller hva?
Okay nogen der kan fortælle mig om det så ikke er en ok bærbar jeg har skaffet mig?
M-Processor 760 (1.6GHz, 2MB L2-cache og 533MHz FSB) 915PM-chipset 60GB Hdd 5400Rpm 512MB DDR2 533 MHz dual channel-RAM. ATI MobilityTM RADEONTM X300 grafik 14.1" SXGA+ (1400 x 1050) 10/100/1000 Ethernet LAN og Dell Wireless LAN
Den er Okay... du har den nyeste Centrino platform chipset... CPU skal du jo bare gange med 1,5 for at få den tilsvarende i Pentium 4... 1600x1,5 = 2400 MHz...
Jeg holder også fast i den tommelfinger regel... Self. kan du ikke samligne direkte, men altså, ved at gange med 1,5 får man ca. overall... hvilke ting man så vægter på, må man jo tage stilling til
Med "kontor" brug mener jeg altså at surfe på nettet, msn, mail... derud over rip dvd og brænde dvd, html programering og general web design og adobe photoshop, derfor den store opløsning :)