jeg tør da godt at lodde på et 10000kr gfx, bare det ikke er mit..
Jeg har lige nuppet mig et Gainward 7800GTX non-GS og et MSI SLI/platinum :e Håber det kommer i morgen :)
Gad sgu ikke at vente længere på ATI's bud!! og specielt når man hører at XT vil komme i få-tal fra release = 0 stk i DK.
Hvad er forskellen på GS og non-gs egentlig. Er det at gainward har testet det ved 470/1300 og derefter rettet det i bios? Eller har de også oppet volten i bios? Eller sender nvidia dem nogle batches med chips fra deres gode yields? (og det samme med samsung ram)?
Jeg tror ikke på at 7800Ultra udgår... jeg tror nemligt at 7800GTX Og 7800GT er dårlige udgaver af Ultra chippen som så har fået deaktiveret de dårlige pipes... og på den måde sparer nvidia en helt masse... og de kan genbruge deres chips samt spare på yeilds´ne... jeg tror vi ser et Ultra med 32pipelines og en 500-525Mhz core clock samt 1200-1300Mhz ram clock. og jeg tror vi ser den ramme markedet med en høj pris på ca 4500-5000kr.. for 256mb udgaverne og 6000-8000 for 512mb udgaverne....
Helt enig med #14. The Inquirer løber jo som sagt på rygter, og at droppe Ultra udgaven ville ikke være smart. Ati har haft problemer med R520, men kommer helt sikkert med et kort der sparker røv, så nVidia skal have noget der kan følge med parat.