Frede24 > Hehe, ja som du ved er tålmodighed jo ikke ligefrem min stærkeste egenskab ;)
I øvrigt steg 3dmark 03 og 05 begge ~500 point ved at skifte cpu og køre ved helt samme fsb og ram hastighed/timings som med 660'eren. Så det er ~500 point for 245 Mhz i begge benchamrks.
Jeg kunne godt tænke mig at der var mulighed for at teste mere med ram hastighed og fsb hastighed for at se hvor det lige er at flaskehalsen er i f.eks. test 2 i 05, men begrænsningerne i oc potentialet i chipsettet muliggør desværre ikke en sådan test.
Jeg håber på at der kommer noget SLI driver/bios understøttelse til mit P5WD2, om så end det betyder at det skal køre begge kort @ 4x pci-e hastighed, bare for at se hvordan det yder i forhold til Nforce 4 IE, men ellers må jeg vel vente på 975 chipsettet.
Jeg er dog rimeligt overbevist om at når først Crossfire bliver lanceret skal der nok ske noget på SLI fronten mht. certificering af non-Nvidia chipsets. Indtil da har Nvidia jo, forståeligt nok, ikke grund til at skynde sig... desværre :l