mCubed T-Balancer er noget l...

Diverse d.  06. september. 2005, skrevet af Kristian_Wraae
Vist: 221 gange.

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
06-09-2005 23:45:17
Svar/Indlæg:
61/4
(Tillader lige at genposte da det første indlæg ikke er synligt på forsiden)

Har nu forsøgt at få det lort (mCubed T-Balancer) til at virke igennem en måned. Jeg har min anden unit nu og den virker heller ikke. Jeg kan f.eks ikke få API driverne til at virke. Jeg får følgende fejlmedling:

VCP driverne virker kun i minutter til sekunder før PCen mister kontakten til enheden.

Den T-Balancer er meget tæt på at ryge ud fra 3. sal......

Enhver form for hjælp vil være dejligt.

Mht support så var studiedata meget flinke til at udskifte enheden, men mCubed's support er kun til at lukke op og sk... i

Dette er uden tvivl det dårligste stykke hardware/software jeg nogensinde har haft mellem hænderne.

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 10:48:48
Svar/Indlæg:
1081/37
Hvilken firmware ligger der i den?

hvis det ikke er den nyeste så gå ind på deres side og download: http://www.mcubed-tech.com/dow...

og opdater så firmwaren til den nyeste, og bagefter så hent de nyeste API drivere: http://www.mcubed-tech.com/dow...

Det burde hjælpe havde også lidt problemer første gang.

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2005 11:15:53
Svar/Indlæg:
61/4
Det hele er det nyeste.

Jeg har gjort alt det de siger på deres hjemmeside. Studiedata siger bare at den nye enhed virkede over et døgn hos dem og mCubed ignorerer mig bare.

Jeg synes det er noget hø at de sælger noget som virker så dårligt.

Desuden kan man dårligt sige at det er første gang. Jeg har nu prøvet at få lortet til at virker i over en måned og det er den anden enhed jeg har.

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2005 11:47:20
Svar/Indlæg:
61/4
#1, bruger du USB 2.0 eller 1.1 ?

Nu har jeg sat den til 1.1 via BIOSen og checker om den bliver mere stabil af det (Det foreslog de på Tom's Hardware Guide). Jeg kan stadig ikke bruge API driverne.

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 12:07:11
Svar/Indlæg:
1081/37
#3 jeg brugte USB 2.0 har desværre ikke sat den til mit nye bundkort endnu så kan ikke rigtigt selv gå ind og se om der er noget du kan have gjordt galt, men jeg tror næsten ikke at det er din T-Balancer der er noget galt med, siden at du har fået den byttet, du skulle vel ikke have en anden computer at prøve den på vel? det kunne jo være at det var noget med bundkortet eller et eller andet program der går ind og laver noget bøvl med USB porten

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2005 12:21:12
Svar/Indlæg:
61/4
har lige prøvet en clean install for at være sikker på at driverne fra andre ting var væk og heller ikke det hjalp. Den åbner forbindelsen, resetter database og så forsøger den at skrive til enheden og så mister den forbindelsen.

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 12:47:38
Svar/Indlæg:
1081/37
ok jeg har et Abit bundkort og det har også problemer med de der API drivere mens at jeg ikke havde nogle problemer med mit gamle soltek bundkort, så det kan godt være at der simpelthen er nogle bundbrædder der ikke kan bruge de drivere.

men det bedste er hvis du finder en anden computer og prøver den på

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2005 13:10:36
Svar/Indlæg:
61/4
er det et Intel 875 kort der ikke virker ?

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 13:16:58
Svar/Indlæg:
1081/37
nej de er begge to Nforce 2 ultra

Edit: tror at du skal prøve at spørge din bundkort fabrikant om de har erfaringer med folk der har haft problemer med t-balancer på deres bundbræt, eller om de har en løsning på problemet.

Kristian_Wraae

Superbruger
Tilføjet:
07-09-2005 13:34:10
Svar/Indlæg:
61/4
Sikke noget skod.....

Har du evt et USB 2.0 PCI kort og hvis du har kunne du checke om det ændre noget mht API driverne.

Det er vel det næste skridt at prøve at få fat i et USB 2.0 kort.

Assassin

Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 13:38:34
Svar/Indlæg:
1081/37
Nej det har jeg desværre ikke.