skal snart til at skifte fra mit 754 til 939 og vil gerne vide hva det bedste motherbord til oc er.. det eneste som boarded skal ha er en agp port til mit 9800 kort.. da jeg ik lige pt. har råd til pci-express kort :(
#7 + #9 + #10 jeg har selv haft det MSI board.. og sært nok så kunne jeg hente 100Mhz mere i min daværende 3200+ winchester på msi boardet end jeg har kunnet presse ud af samme cpu på mit DFI board jeg har nu... eneligt sært... eneste minus med det MSI er at det er ret ram kræsent... det skal helst have Nogle TCCD/TCC5 ram... det er ikke glad for gamle Bh5/6 og heller ikke for micron chips... så crusikal + OCZ EB + ram med Bh5 + Bh6 + UTT er ikke det optimale valg til det bundkort... desværre .. med mindre at de self har smidt nogle nye og bedrer bios´er ud siden jeg havde boardet... men det kan self godt være at de har fået løst de ram problemer... men ellers så kan man jo altid køre med divider... :p
#17 jeg har netop(i sidste uge) samlet en pc med det Asrock bundkort til en kammi... og jeg må sige at jeg er skuffet... der var ikke de Bios instillinger som de viser i de tests... jeg kunne IKKE justere Fsb overhovedet... og jeg ledte efter en anden bios til boardet men der var kun udgivet 1... og det var den mit board var født med... :(
så med mindre at #0 skal skuffes grumt så sytes jeg bare at vi skal glemme den Ulykkesfugl til asrock + ALI-Uli igen... ;)