Elitebruger
Tilføjet:
07-09-2005 22:30:17
Svar/Indlæg:
133/22
hey
jeg købte et Club3d AGP X800Pro Vivo @ XTPE, og det kører bare når det kører.. men.. jeg har nu oplevet næsten hvergang jeg har startet min computeren (nogle gange både i win og i bios) at der er mega fejl overalt på begge mine LCD skærme... Det er store trekanter og fejl både den ene vej og anden / både oppefra og ned og højre og venstre...
Jeg er sikker på det ikke er et varme problem da jeg har sådan en active cooling ting på med aktiv køling på gpu og passiv på ram..og den er fri fra støv... + der er 8 blæsere i mit kabi, faktisk 2 80mm lige udenfor mit GFX...
jeg må udlukke drivere, da det begynder allerede i bios nogle gange... men det begyndte omkring da jeg skiftede drivere til nyeste Omega... Det er et langt ude skud men KAN de ha noget at gøre ude i biosen?? altså åbne noget de ikke skal = fejl??
Jeg har ikek prøvet at flashe det tilbage til et alm PRo da jeg ikke tør og ikke har prøvet det andet end med mit 9800Pro -> Xt som gik lidt galt så jeg flashede tilbage i blinde hehe.. og det vil jeg ikke gøre med mit 4000kr gfx..
jeg mistænker nu min PSU... men hvordan skal jeg teste det??
Det underlige er jo at fejlen med det hele er kludder mudder kommer af sig selv.. jeg kan game i tmevis og benche i 10 programmer med max load (cpu @ 3,6 52C/Gfx XTPE 45C) og der ingenting sker ,og så kan jeg bare sidde i win og så fucker det hele...
Undskyld den store post men jeg er bare ved at nå dertil hvor jeg ikke ved hvad jeg skal prøve...
tak på forhånd