Nej, for nævnte den ikke selv, var en jeg kender - ham der holder lan'et...
Startede faktisk med han var sur på mig over jeg synes det var iorden at man bør kunne låne netstikkene til laptop fra deres stationære (dem på skolen) - når man har undervisning, men så fortalte han om de skader der var sket og folk ikke kan noget som helst, så fortalte jeg at jeg ikke liiige har ødelagt noget ved fejl 40 siden - længere end jeg kunne huske, så fortæller en klassekammerat så om min computer, nævnte det ikke selv :\ - Anyways - tilbage til emnet, tror de specs er langt over mål..
Kan godt være jeg virker som om jeg er skide glad for min computer her online ;) - Men reelt er jeg nedern over den det meste af tiden :P - Anyways, er ked af at måtte melde pas på noget jeg tidligere nævte jeg ville undgå :( - Skal benche en ting ved lan'et, men er ikke noget stort... - Og kommer ikke til at involdvere mere end 1 andne person ;) - og kæfter ikke op om det, skriver måske en post på siden om det :P *skal se om PSU kan give mere højere maximum clock hvor det er stabilt, og... Skal have mine ram over i en hurtig SD eller FX CPU...*