Er ikke et direkte forslag til det specifikke men noget meget nærliggende..
Den målgruppe som siden reelt henvender sig til et gaming entsuciaster (stavehat) - Da det ofte er dem som skal bruge den ekstra performance til at kunne køre højere settings, derfor vil jeg mene at en god start ville være at sørge for hele crew var ajour med hentydninger om diverse games er lame, eller at kalde en hel målgruppe for tabere eller tilsvarende...
Mange fra crew har problemer med f.eks counter-strike spillere, som ellers er en enorm målgruppe... - Hvis der kunne ligges en dæmper på den negative attitude, ville man undgå at skramme en del væk..
Har personligt hørt om en del som simpelthen har valgt at gå inaktive på siden eller helt forlade den grundet den trykkede stemning og tilmed en del der har sagt "Det forum er ikke værd at bruge tid på" - og har da selv i perioder haft samme opfattelse, however synes jeg det er blevet vendt til noget mere positivt her på det seneste, nu mangles det sidste blot ;)
I kunne jo lave nogle bannere man kunne hente?? ;) - Altså f.eks spray til CS Source eller andre spil hvor man kan lave et spray ? ;) - er jeg overbevidst om massere af brugerne herinde fra gerne vil hjælpe med at spraye på diverse servere ;)
For lige at slutte af..
Siden her er hvad jeg opfatter som et niveau over tweakup.dk hol.dk, og lidt under tweak.dk hva faglighed angår, altså er det ikke brugere fra XS eller andre fora med det høje faglige niveau som vi skal prøve at hente brugere fra, for de har ingen interesse i at være her....
Jeg fandt personligt siden gennem et member i en sparringsclan i CS (tilbage da det var version 6.5) mener jeg.. - Jeg skulle på daværende tidspunkt til at lave en ny computer da min 800mhz duron var lidt for sløv til mit behov (var så der 2,2@3,0 ghz P4N 400QDR kom til..) - Jeg havde forinden læst massere på Tomshardware.com - og nej jeg aner ikke hva et banner koster derinde, men dem der læser derinde er typisk folk som kan falde for fora som Tweak.dk / Overclocking.dk (Hardware-test.dk/oc)