Jeg tror heller ikke der er nogen tvivl om, at det er dit mobo der er synderen, så prøv du at sende den til rma. På billedet ser det ud som om der er sprunget en overspænding mellem soklen og ramblokken. Jeg kan ikke se hvorledes at selve ramblokken skal kunne være ansvarlig for generring af en sådan overspænding (hvis det er det der er sket). Jeg ved ikke lige hvor, men der må kunne findes et skema et sted, så man kan finde ud af hvilke signaler der løber i de implicerede kobberbaner på ramblokken. Selv om det ikke ser så voldsomt ud som de billeder DEVIL_DK har uploadet, så ser det ikke ud som noget der er sket ved en enkelt "gnist", men at der har været overspænding et stykke tid.
Jeg håber du får et nyt bundkort, for jeg tror det er den der er synderen, og desuden vil det for mig virke latterligt og useiøst, hvis man bryster sig af at lave nogle af verdens bedste kort til overclocking, og samtidig ikke vil erstatte hardware der er ødelagt på grund af fejlfunktion i overclocket tilstand - men DFI er vel et firma ejet af glubske pengefolk som de fleste firmaer.
Det #34 mener er slet og ret det man kalder "urent" strøm, som blandt andet skyldes strømhungrende virksomheder der er tilsluttet nettet. Deres strømforbrug kan godt danne variationer i spænding og faseforhold der breder sig forstyrrende ud på nettet i en sådan grad, at det kan påvirke følsomt hardware i private hjem. Det skal dog lige siges, at vi her i Danmark har noget af verdens "reneste" strøm, så det har næppe skyldtes noget sådant.