Stik til DELL monitor.

Hyggehjørnet d.  12. september. 2005, skrevet af Malkekoen
Vist: 420 gange.

Malkekoen

Overclocker
Tilføjet:
12-09-2005 22:44:12
Svar/Indlæg:
172/47
Jeg har fået et kæmpe problem! Jeg har en Dell 2001FP monitor, men strømforsyningen er blevet væk under flytning!

Jeg har fået fat en i strømforsyning, der leverer de 20V og 4,5 A den skal bruge, men jeg kan fa..... ikke få fat i et stik der passer til skærmen. Det er her jeg skal bruge jeres hjælp.

Det er stikket længst til venstre på billedet, jeg skal bruge. Det er lidt mindre end et alm. DIN stik, men større end et S-VHS stik.

Jeg kan købe en hel strømforsyning hos Dell til ca. 4 millioner, så det ville jeg gerne udenom.

Alternativt ville jeg gerne købe strømforsyningen brugt, men kan ikke finde nogle :(...

Strømforsyningen hedder originalt: ADP-90FP og R0423.

Håber meget at I kan hjælpe - om ikke andet med navnet på stiktypen - og hvor jeg kan få sådan et stik henne..........

snake_dk

Superbruger
Tilføjet:
12-09-2005 23:57:11
Svar/Indlæg:
191/8
hvorfor blev den her tråd flyttet, den hører vel til under hardware? Så bare lige på forsiden at der er blevet posted en mere med samme indhold?

gandalf18

Ny Skribent
Tilføjet:
13-09-2005 07:39:31
Svar/Indlæg:
5679/460
for at være sikker på den sender den rette type strøm ud vil jeg mene at du skal købe den ved dell det er lidt dyr men så er du sikker

og ved det mener jeg ik bare mængden af strøm den sender ud men også typen

epi^zepto

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2005 13:13:47
Svar/Indlæg:
3329/182
#2 Hvad i alverden mener du med det?

Den omformer han har gang i er temmelig sikkert jævnstrøm som skal bruges til skærmen.

Mængden af strøm? Skærmen bruger altså kun det den bruger. Transformateren producere ikke mere end det - hvor pokker skulle det overskydende blive af? :00 ?:(

#0 Kan desværre ikke hjælpe dig med stiktypen, men jeg ville selv kontakte Dell eller en elektronikforhandler som www.el-supply.dk eller www.brinck.dk

De kan oftest hjælpe dig ;)