Stik til Dell monitor - eller en PSU.

Diverse d.  12. september. 2005, skrevet af Malkekoen
Vist: 179 gange.

Malkekoen

Overclocker
Tilføjet:
12-09-2005 23:10:16
Svar/Indlæg:
172/47
Jeg har fået et kæmpe problem! Jeg har en Dell 2001FP monitor, men strømforsyningen er blevet væk under flytning!

Jeg har fået fat en i strømforsyning, der leverer de 20V og 4,5 A den skal bruge, men jeg kan fa..... ikke få fat i et stik der passer til skærmen. Det er her jeg skal bruge jeres hjælp.

Det er stikket længst til venstre på billedet, jeg skal bruge. Det er lidt mindre end et alm. DIN stik, men større end et S-VHS stik.

Jeg kan købe en hel strømforsyning hos Dell til ca. 4 millioner, så det ville jeg gerne udenom.

Alternativt ville jeg gerne købe strømforsyningen brugt, men kan ikke finde nogen på nettet :(...

Strømforsyningen hedder originalt: ADP-90FP og R0423.

Håber meget at I kan hjælpe - om ikke andet med navnet på stiktypen - og hvor jeg kan få sådan et stik henne..........

Lynge

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2005 00:51:00
Svar/Indlæg:
485/57

Illuminati

Elitebruger
Tilføjet:
13-09-2005 03:12:47
Svar/Indlæg:
10398/435
har du en ven som har samme skærm? for så kan du evt stjæle hans! :i

Malkekoen

Overclocker
Tilføjet:
13-09-2005 08:03:45
Svar/Indlæg:
172/47
hehe - nej, jeg kender ikke andre med sådan en 20" fladskærm - desværre.

Lynge, jeg har allerede haft kontakt med www.com-com.co.uk , og fik følgende svar:

Thank you for your enquiry. Unfortunately the item(s) you requested is not currently in stock so we cannot help you at this time. We can usually source any equipment from suppliers around the world. For low-cost items this may be uneconomic due to shipping costs but if you are really stuck and price is not critical then we will do our best to help you.

:x