jeg er på jagt efter et rigtig godt kabinet med god plads og evt. støjdæmpende. jeg ved ikke helt hvad jeg skal kigge på, så håber der er nogen der har nogle gode forslag. eneste krav er at der skal være god plads og kabinettet skal være sort og så må der gerne være plads til en 120 mm blæser i for og bag. jeg har 1000 kr. at bruge på det.
#0 Jeg har lige købt det kabinet som Breaker referer til, og du får bare super meget kabinet for pengene! Jeg købte ved siden af også Mist støjdæmpningsplader for kun 170kr tror jeg det var! Og min PC siger absolut ingen ting, og i skrivende stund er temperaturen i kabinettet kun 23°C, og kommer ikke over 30°C load. Så det tyder også på der er meget god udluftning i kabinetet! Du kan også få i sort, hvis det er den mørke side der trækker mest i dig :e
Alt i alt, har jeg på ingen måde fortrudt købet af kabinnetet og støjdæmpningspladerne som helt klart hjælper!
Jeg kan også anbefale dig at købe tingene hos studiedata.dk som har meget god service, gode priser og hurtig levering!
#3. Chill Innovation 510a.. Hva kan jeg sige, den er dansk, meget støjsvag, bliver aldrig varm og har meget stabile spændinger.. Du kan evt. se min profil for det med spændingerne.
Jeg ejer selv nummer 2 og er fanme glad for det. Det er stort, det er pænt og det er drøn andvendeligt. Det vejer godt nok en del, men det er fanme det værd. Synes jeg. Har hørt at nr. 1 bare er en videre udvikling, med et grimmere navn, af nr. 2.