Superbruger
Tilføjet:
15-09-2005 13:56:55
Svar/Indlæg:
205/51
Dav folkens, jeg har et problem med min cpu-køler controller(justerer rpm), computeren har lige været hos shg til rma, hvor der blev sat en ny psu på, hvorefter cpu-køler controlleren blev sat fast på psu'en (som den også var på den forrige psu), dog lavede computeren en meget høj RRRR lyd, da jeg tændte den, så kunne jeg se, at controlleren hang ned over min cpu-køler, hvilket gav den mærkelige lyd. Jeg ringede til shg for at spørge mht. hvad det var, som de brugte til at fastsætte min cpu-køler controller til psu'en, personen vidste det dog ikke, men formodede at det var lim, det har også en hvid far og er klæbende, så det skal nok passe :P, men det holder åbenbart ikke komponenterne sammen. Har i nogen forslag til hvad jeg skal gøre? Jeg har noget super-attack lim, som fungerer rigtig godt til at sætte sandaler, små metaldele, papstykker and whatnot sammen, men jeg vil umiddelbart gætte på, at det bliver flydende, hvis det er så tæt på psu'en, da en psu er varm? Controlleren sidder forresten på bagsiden af psu'en(sort plastic/metal plade) hvis der skulle være nogen tvivl.
Mvh Amin