:i en alm psu kan også blive ret lille med en skruetrækker, en loddekolbe og en slagtet heatpipekøler.
Tager intet ansvar for skader på dig selv eller andre hvis du prøver det, men svært er det ikke.. Ville selv bruge et faraday bur, men kan godt være det bare er mig der er over-bekymret for lydkvaliteten.
#3 ja eller data fejl, sådan en switchmode kan udsende pænt meget støj, og så husk lige at der er højspænding på lytterne, så sørg for de er afladet hvis den skal skilles ad, ellers så er der nok energi til at slå en voksen mand ihjel
->#3 Havde også tænkt lidt det samme.. men jeg kan ikke skille PSUen ad uden at smadre dens kabinet så ved ikke om jeg vil.. :P Hvad er et faradaybur forresten ? :) ->#4 Hehe :e
Ja det er lidt pebret.. lidt neder jeg ikke kunne finde nogen på ebay.. den må hjertens gerne være brugt. Fx en psu fra en shuttle der somehow er blevet ødelagt eller noget. Men der ser ikke ud til at være et marked for det. :00
Et faradaybur er et bur lavet ud af et meget fint masket metal net, som regel ud af kobber eller messing, det lukker alt hvad der hedder radio bølger og magnetisk interferrens ude eller inde