Ja i ved så vist slet ikke hvad i taler om....
Jeg har squ selv siddet med Matrox Parhelia AGP kort med 3 skærme og spillet FS2004 helt perfekt.
Flysimulator er i forholdt til det mange af jer spiller FPS spil, SÆRDELES CPU og Ram afhængige, GFX udgør som oftest en mindre del heri.
Kun flysims som Lock On Modern Air Combat fra 2003 (ja der er ikke kommet nogen ordentlig flysims siden da, jo Allied Force som bygger på det gamle Falcon 4.0, kræver stadig ikke meget mere end et GF4Ti4200 for at kunne køre med en hel del eye candy) kræver noget af GFX, men ikke mere end hvad et Radeon 9500Pro kan klare.
Det er en typisk FPS kommentar, det at GFX trækker hele l*rtet, men sådan er det langt fra med flysimulatorer. Jeg er sq godt klar over at Matrox Parhelia ikke er i klasse med GF7800GTX, men nu regner jeg med at #0 er inde i flysims og deres krav, så derfor anbefaldede jeg Matrox Parhelia som gør jobbet helt perfekt og især med dets specielle spatial-16x FSAA.
Og allersidst så er der INGEN flysimulatorer (af de som tager sig selv seriøse som fx Falcon 4.0 fra 1998, IL-2 Sturmovik fra 2001, Jane's F/A 18 fra 1999, Lock On fra 2003) som tilnærmelsesvis kræver et Radeon X700Pro el. GF6600GT for at køre ordentligt.